Tata prevede lansarea in Spania a autoturismelor ieftine

Miercuri, 21 Februarie 2007, ora 01:39
1150 citiri

Firma indiana Tata Motors stie ca autoturismele sale nu pot rivaliza cu cele europene sau japoneze, ca prestatie sau echipament, dar sunt accesibile, rezonabile si suficient de sigure. Si pot fi vandute la preturi intre 6-7.000 euro, asigurand mobilitatea celor care nu-si pot permite sa investeasca mai mult intr-un automobil sau nu doresc sa o faca.

Tata Indica, modelul cel mai mic al marcii, ar putea deveni o alternativa la abonamentul de transport in comun, dat fiind faptul ca fabricantul intentioneaza sa ofere finantari de pana la 10 ani. Acelasi principiu doreste sa-l aplice si pentru masina de teren Grand Safari, si pentru camionetele pick-up TL. Ideea nu este noua, caci Renault, prin Dacia Logan, precum si alti fabricanti vizeaza acoperirea acestui segment.

Daca totul va merge bine, Nissho Motor Espana, potrivit celor spuse de directorul sau general Eduardo Divar, ar urma sa vanda 4.625 unitati in acest an.

Sursa: Rador