Afacere de succes, pe timp de criza: Scoala de bune maniere

Duminica, 17 Octombrie 2010, ora 01:17
1968 citiri
Afacere de succes, pe timp de criza: Scoala de bune maniere

Scolile de bune maniere au succes pe timp de criza, cel putin in strainatate. Asta in conditiile in care cei care isi cauta un job devin constienti ca au nevoie de mult mai multe calitati pentru a impresiona angajatorii. 

La scoala de bune maniere "Etiquette Outreach", din New York, cresterea serioasa a numarului de cursanti inscrisi a inceput inca din 2008, cand criza a inceput sa faca ravagii pe piata muncii.

La "Marblehead", firma de consultanta privind bunele maniere, conducerea sustine ca numarul de studenti a crescut in fiecare an, relateaza BusinessWeek.

Astfel de scoli, care ii invata pe cursanti care este mersul lucrurilor in inalta societate, exista de multi ani. Chiar daca in perioada 1999-2000, numarul de studenti a scazut drastic, odata cu recesiunea, tot mai multe persoane au inceput sa isi dea seama de importanta bunelor maniere.

Cursantii platesc in jur de 300 de dolari pentru o lectie de buna purtare,
insa au mare nevoie de aceste cursuri. In conditiile in care multi au crescut in fata calculatorului si cu telefonul mobil langa ei, unii au probleme cu relatiile sociale si nu sunt obisnuiti sa discute fata in fata cu o persoana. In special tinerilor le lipsesc capacitatile de comunicare si de relationare cu alte persoane, considerate extrem de importante in mediul de afaceri.

Cursantii primesc chiar si sfaturi cu privire la obiceiurile proaste privind comunicarea prin retelele sociale media, care le pot pune in pericol cariera. Principalele probleme sunt scrierea unui e-mail corect, fara prescurtari, dar si evitarea de a posta pe Facbook fotografii sau materiale compromitatoare.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#afacere, #succes, #criza, #scoala de bune maniere , #Stiri International