Cum a functionat manipularea prin Facebook pentru Brexit

Vineri, 27 Iulie 2018, ora 16:42
1469 citiri
Cum a functionat manipularea prin Facebook pentru Brexit

Pentru campania Vote Leave s-au cheltuit peste 2,7 miliarde de lire sterline pe reclame pe Facebook. Scopul era convinsul oamenilor sa voteze ca Marea Britanie sa paraseasca Uniunea Europeana.

Ceea ce s-a si intamplat, iar astfel de reclame manipulatoare sigur au avut contributia lor la acest rezultat.

Facebook a facut publice reclamele pe care compania canadiana Aggregate AIQ le-a creat pentru campania de Brexit. Pana acum le-au vazut doar cei care au fost selectati de publicitari. Mesajele au fost facute publice, deoarece campania este investigata pentru raspandirea informatiilor false.

Reclamele, unele mai stupide decat altele, au fost vazute de 169 de milioane de ori si contineau mesaje precum: "Uniunea Europeana ne strica ceaiul" sau "Avem nevoie de un sistem de imigratie care sa asigure ca tinerii britanici au acces la mai multe slujbe".

Alte mesaje distribuite pe Facebook, adresate tinerilor, promiteau un "viitor mai stralucit" daca Marea Britanie opreste "Uniunea Europeana sa ne tina in trecut".

Citeste aici totul despre cum a functionat manipularea prin Facebook la alegeri! ...citeste mai departe despre "Cum a functionat manipularea prin Facebook pentru Brexit" pe Ziare.com

#Facebook manipulare Brexit , #Stiri International