Cum sa-i cheltuiesti - Editie de weekend
HOT TOPICS

Gusturile excursionistilor nomazi dicteaza succesul in afaceri al micilor pensiuni

Gusturile excursionistilor nomazi dicteaza succesul in afaceri al micilor pensiuni


Este bine stiut: calatorului ii sta bine cu drumul! Dar, la fel de bine ii sta si cu somnul odihnitor peste noapte si cu un mic dejun copios servit in zori, daca este sa ne luam dupa tendintele turistilor internationali din ce in ce mai interesati de ofertele Bed & Breakfast. Gusturile lor sunt dictate de oferta buna de pret a acestor unitati de cazare, cat si lipsa nevoii de a stationa prea mult intr-un loc.

"Venit, vazut, plecat!" este o deviza a calatorilor moderni, mult mai interesati sa descopere frumusetile unei zone turistice prin forte proprii, decat prin intermediul unui ghid pus la dispozitie de agentiile de turism. Iar tendinta aceasta este una globala, chiar daca americanii au dus-o la perfectiune si inca o mai practica cu indarjire, dupa cum observa publicatia Businessweek.

Promovare pe canale colaterale

O intrare in lumea buna a turismului international se poate face prin diverse canale colaterale care sa iti promoveze imaginea. Oricum, este o idee mult mai rentabila decat aceea de a astepta cu mainile in san ca cineva sa iti calce pragul. Iar, ca orice operatiune de promovare a unei afaceri, necesita anumite cheltuieli. In Statele Unite, cea mai eficienta metoda presupune alocarea unor buget de protocol pentru gazduirea in conditii bune a reprezentantilor Sociatatii Americane a Agentilor de Turism.

"Invita cativa exponenti de marca ai unei astfel de asociatii sa petreaca o perioada in pensiunea ta, iar ei se vor simti obligati sa o recomande agentiilor de turism care desfasoara programe in zona", dezvaluie Jeffrey Barnhart, presedintele de la Creative Marketing Alliance. O alta idee este sa te inscrii pe forumurile unor asociatii de turism.

Atrage-i catre tine

Nu mai trebuie sa iti dramuiesti banii de protocol, in schimb va trebui sa te arati destul de activ pe forumurile de discutii ale Adventure Travel Trade Association, National Tour Association sau America Outdoors Association.

Postarile, ca si raspunsurile date rapid la chestionarele care cauta noi locatii pentru turismul rural sau de aventura pot atrage atentia agentiilor de turism asupra ta. Preiei, intr-adevar, rolul de promoter al zonei dar acest fat iti poate spori rapid prestigiul, ba chiar si castigurile. Alte doua organizatii care isi sporesc constant baza de date cu oferte din partea unitatilor de cazare de mici dimensiuni sunt Airbnb si TripAdvisor.

Mirajul locului

Axeaza-te si pe alte elemente aflate in topul preferintelor turistilor din intreaga lume. Cultura locala, traditiile locale, povestile locului, peisajele si, eventual, un spatiu de cazare care sa reflecte aceste elemente in decorul sau vor fi de ajutor.

Distanta fata de principalele cai rutiere si aeroporturi trebuie sa fie un alt punct distinct prezent in oferta ta, iar fotografiile vizitatorilor care ti-au trecut deja pragul si impresiile lor ar trebui sa fie afisate la loc vizibil. Acest lucru da credibilitate ofertei tale. Nu uita nici de masurile de optimizare a motoarelor de cautare. Costa putin si se dovedesc foarte eficiente.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1443 ori

comments powered by Disqus