Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

strategii in comert online

Obiectiv de business: Cum sa faci 10.000 de dolari pe Facebook in sase luni

Obiectiv de business: Cum sa faci 10.000 de dolari pe Facebook in sase luni
Desi au tot aparut nemultumiri legate de Facebook, in urma modificarilor care au dus la cresterea gradului de dificultate al promovarii online, Facebook Advertising ramane un instrument extrem de util pentru cei care doresc sa castige bani frumosi in e-commerce.

Alexandru Jurca, expert in business online, ne ofera patru ponturi care te vor ajuta sa ajungi la clientii tai prin intermediul acestei retele sociale.

"Cand mai auziti cuvintele: 'sa faci business pe Amazon e usor' sau 'sa faci Facebook Ads este simplu, toate pot fi facute in doua ore pe zi', v-as sfatui sa va ganditi mai bine daca merita sau nu ascultate acele sfaturi.

Da, exista sisteme. Si da, lucrurile merg bine atunci cand esti dispus sa muncesti cu adevarat. Insa aud de prea multe ori sfaturi eronate. Lucrurile sunt grele, dar cu rabdare si munca focusata totul devine posibil!

Puneti-va in minte un tel mult mai mare decat credeati ca este posibil

Lucrul acesta va face sa trageti de voi si atunci cand lucrurile merg foarte bine.

Astfel, cand veti intampina greutati, va va fi mai usor sa treceti peste si sa va atingeti obiectivele.

Setati-va o suma exacta in minte, nu lucruri de genul 'vreau sa fac bani pe Facebook', ci mai degraba 'vreau sa fac 10.000 de dolari pe Facebook in urmatoarele sase luni'.

In acest fel va fi mult mai usor sa impartiti aceasta suma in task-uri organizate, realizabile si totodata sa vedeti si progresul facut.

Setati corect tracking-ul pe site

Oricat de plictisitoare este aceasta parte, ea trebuie facuta corect.

Doua exemple de softuri care va ajuta sa instalati usor pixelul pe site: Pixel Perfect, Trackify.

Instalati extensia Chrome Facebook Pixel Helper - aceasta va va spune daca pixel-ul vostru este corect instalat pe site.

Pentru cei care nu stiu, un pixel este o linie de cod care inregistreaza toata activitatea utilizatorilor pe site-ul vostru. In acest fel le veti putea arata reclame in functie de comportamentul lor pe site.

Imbunatatiti viteza site-ului

Folositi acest link pentru a vedea unde aveti cele mai mari probleme si cum le puteti rezolva: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.

Pentru cei care nu stiu cum sa le rezolve, recomandarea mea este Vetan Vali (https://www.facebook.com/valyvetan) - este cel mai bun la asta.

Less is more

Lasati ego-ul deoparte si reveniti la munca de jos: micsorati numarul de campanii de advertising pentru a avea timp de analiza si analizati tot, de la modul in care definiti publicul vostru tinta, pana la procentul de repeat customers, lucru care va salveaza mult din bugetul de advertising.

Retentia slaba a clientilor este una din marile greseli pe care si giganti din industrie inca o fac!

Micile detalii iti aduc avantajul competitiv intr-o lume atat de dezvoltata cum e e-commerce-ul.

Alocati timpul necesar analizei, intelegeti motivul exact pentru care faceti anumite lucruri si veti vedea cum 'magia' incepe sa se intample", ne-a declarat Alexandru.

Alexandru Jurca este expert in business online. A reusit, in doar 3 ani, sa propulseze in domeniu o multitudine de branduri, catre vanzari spectaculoase.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2909 ori