China se pregateste sa intre pe piata ecommerce

Marti, 01 Noiembrie 2011, ora 09:27
1152 citiri
China se pregateste sa intre pe piata ecommerce

China se pregateste sa intre agresiv pe piata ecommerce si, mai mult decat atat, planuieste o expansiune accelerata, potrivita cu ritmul de crestere rapid, specific statului chinez.

In prezent, pe segmentul ecommerce se pregatesc sa intre Lu Dong, Haifeng Ye si Fangfang Wu, trei pioneri din domeniu. Prioritatile lor sunt ambitioase si isi propun sa redefineasca imaginea vanzarilor online din China, scrie TechCrunch.com.

"China este pregatita pentru comertul electronic", spune Lu Dong, care adauga ca oamenii au inceput sa prefere cumparaturile online,Haifeng Ye il aproba si aminteste de oportunitatea uriasa a pietelor din China si de faptul ca sectorul ecommerce reprezinta o nisa neexploatata, cu un potential urias.

"Comertul electronic s-a stabilit deja, in America, dar noi putem sa il folosim pentru a construi o noua platforma de vanzari in China.

Toti trei au convenit ca, in acest moment, cel mai bun in comert electronic, din China, este Taobao si subliniaza ca aceasta platforma de vanzari nu poate fi ignorata.

Cei trei antreprenori chinezi sustin ca lucrurile se vor imbunatati, in urmatorii cativa ani si ca ratele de anunturi au crescut, deja, cu pana la 50%. Pe de alta parte, cei trei recunosc ca investitiile externe sunt in scadere usoara.

Lu Dong a exemplificat cel mai bine situatie: "Este important sa strangem bani, dar cel mai important este sa facem bani".

#china ecommerce, #platforma china comert electronic , #Comert online