De ce prefera europenii sa sa faca shopping online de la comerciantii internationali

Luni, 05 Februarie 2018, ora 16:53
1640 citiri
De ce prefera europenii sa sa faca shopping online de la comerciantii internationali
Foto: CC0 Creative Commons

Aproape trei sferturi dintre cumparatorii europeni aleg sa faca achizitii online de la comercianti internationali, in timp ce aproximativ jumatate dintre utilizatorii de smartphone au realizat plati prin telefon, arata rezultatele studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper pe 2017, dat luni publicitatii.

In acelasi context, 96% dintre cumparatorii online fac achizitii din marketplace, platforme online pentru terti comercianti. 67% dintre acestia pun alegerea pe seama faptului ca preturile sunt mai bune, iar 43% au indicat gama mai larga de produse din fiecare categorie.

Principalele motive care stau la baza optiunilor de achizitie online pentru 71% dintre cumparatorii europeni sunt preturile mai bune si dorinta de a cumpara un anumit brand sau produs.

Potrivit studiului citat, argumentele cumparatorilor, atunci cand fac achizitii de la comercianti dintr-o alta tara, includ: siguranta platilor (75%), precizarea clara a costului total al comenzii, inclusiv taxele si comisioanele (72%), o politica de retur transparenta (63%), conversia preturilor in moneda locala (63%) si rapiditatea livrarii (62%).

De asemenea, mai mult de jumatate (52%) dintre cumparatorii online din Europa iau in considerare optiunile de livrare oferite atunci cand cauta si selecteaza produse online, in timp ce 75% cred ca returul gratuit este important.

In plus, 63% dintre cumparatori sunt interesati de serviciile de expediere a coletelor la adrese alternative cu program prelungit, daca taxele sunt mai mici decat in cazul livrarii la domiciliu.

Cercetarea de specialitate releva, totodata, ca 43% dintre utilizatorii de smartphone au facut achizitii de pe telefon, acestia folosind dispozitivele mobile pentru mai multe activitati legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obtine informatii legate de anumite magazine (78%), pentru a urmari o comanda (78%) si pentru a compara preturile (75%).

Studiul UPS Pulse of the Online Shopper evalueaza obiceiurile de cumparare ale consumatorilor de la pre-cumparare la post-livrare. Rezultatele din 2017 se bazeaza pe un sondaj comScore in randul a peste 6.400 de cumparatori online din Europa, din sase tari (Franta, Germania, Italia, Polonia, Spania si Marea Britanie).

comScore este o companie lider in domeniul evaluarilor transfrontaliere, care masoara audientele, brandurile si comportamentul consumatorilor de pretutindeni. Compania are peste 3.200 de clienti si o amprenta globala in peste 75 de tari, iar actiunile sale sunt tranzactionate in prezent la OTC Market (OTC: SCOR).

#cumparaturi online, #shopping online , #Comert online