eCommerce dincolo de banal: +50 de prezentari, 6 scene si continut premium la TeCOMM

Marti, 03 Octombrie 2017, ora 11:09
1960 citiri
eCommerce dincolo de banal: +50 de prezentari, 6 scene si continut premium la TeCOMM

602 miliarde de euro pana la sfarsitul anului 2017. Aceasta este valoarea la care se estimeaza industria comertului electronic in Europa aflata in plina ascensiune. Specialistii spun ca eCommerce-ul va inregistra o crestere de 14% comparativ cu 2016.

O alta crestere impresionata este data de companiile (cu mai mult de 10 angajati) care au crescut semnificativ prin intermediul propriilor site-uri, de la 67% din toti comerciantii in 2010, la 77% anul trecut. Doar 18% din aceste companii vand produse si servicii prin intermediul site-ului.

In mai putin de o luna, Cluj Napoca va fi punctul de legatura pentru peste 350 de profesionisti si proprietari ai magazinelor online. Peste 50 de prezentari, workshopuri sau sesiuni de masterclass vor fi sustinute de peste 35 speakeri internationali si nationali in cadrul evenimentului Premium de Comert Electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo din 24- 25 octombrie de la Grand Hotel Italia*****.

Ce costuri presupune deschiderea unui magazin online in Romania, la TeCOMM

Evenimentul TeCOMM este structurat pe 5 scene in prima zi a evenimentului, 24 octombrie: The Catwalk Stage (dedicat magazinelor online de fashion), Markday (pentru profesionistii in marketing online), Start-up Area Powered by eMAG Marketplace (proprietarii care doresc sa isi deschida un magazin online), SEO Masterclass si Antreprenor pe www.

In cadrul sectiunii Start Up Area Powered By eMAG Marketplace, Cristina Sindile, General Director in cadrul Btmic.ro va prezenta oportunitatile de finantare ale afacerilor mici si mijlocii, ce inseamna sa ai o afacere mica/mijlocie si cum pot fi folosite oportunitatile din online in finantare. Cristina are o experienta de peste 13 ani in IMM-uri, iar de 2 ani este director general la BT Mic. BT Mic a luat nastere din dorinta de a oferi IMM-urilor un rol de sustinere complet si specializat pe raza lor de activare.

Reprezentatul GoInStore, Johnathan Lewis (Head of Marketing) are o experienta de peste 14 ani in marketing in companii precum Rakuten Marketing, ACHICA, Hakket London, iar in 24 octombrie va discuta despre importanta optimizarii calatoriei consumatorului pe site in cadrul sectiunii Markday. GoInStore este pionier in folosirea tehnologiei mobile pentru a crea o legatura intre client si comerciant, iar compania colaboreaza cu companii de renume precum Farfetch, Dyson, Porsche si Marriott International.

Masterclass-ul SEO este sustinut de Ovidiu Joita (Owner, iAgency) si este dedicat profesionistilor care doresc sa creasca vanzarile magazinelor online si sa atraga consumatorii prin optimizarea site-ului.

Proprietarii magazinelor online din industria fashion au posibilitatea de a participa in cadrul sectiunii The Catwalk Stage unde speakeri din companii precum Netcomm Suisse, Elefant.ro, Zoot.ro, MKOR, Fashion Days, Kurtmann.ro sau DWF vor aborda tematici legate de: provocarile industriei, dezvoltarea pietei la nivel international, optimizarea magazinelor online sau eficientizarea proceselor de lucru.

Pentru prima data in cadrul unui eveniment de comert electronic, TeCOMM include si sectiunea Antreprenor pe www dedicata exclusiv proprietarilor care doresc sa creasca la nivel international. Manuel Da Costa (Effective Experiments), Florinel Chis (ARMO), Dan Vidrascu (Elefant.ro) sau Laurentiu Cenusa (Free Wifi) vor dezbate provocarile dezvoltarii.

+50 de prezentari, 6 scene si informatii premium la TeCOMM

TeCOMM, evenimentul Premium de Comert Electronic este structurat in aceasta editie pe doua zile, la fel de captivante si complexe.

In timp ce prima zi, 24 octombrie, gazduieste 5 workshopuri ce livreaza informatii valoroase si nisate pe categorii de interes, a doua zi, 25 octombrie, reuneste reprezentati ai marilor jucatori pe piata eCommerceului, precum eBay (Samuel Laurinkari, Head of EU Affairs), Philips (Adam Palczewski, Global Senior Manager), Littledata (Edward Upton, Founder), GfK (Marco Wolters Global Industry Lead Fashion, Home and Lifestyle), Exponea (Jakub Minks Regional Director Central & Eastern Europe), eMAG Marketplace (Florin Filote Director) alaturi de Netcomm Suisse, Conversion, Netopia MobilPay, Altex, Semrush sau Frisbo.

Profesionistii prezenti la eveniment au posibilitatea de a dezvolta business-ul lor si in cadrul zonei expozitionale ale evenimentului. TeCOMM se afla la cea de-a 7-a editie in Cluj-Napoca, iar inscrierile continua pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Gold Partner: Exponea

Start-up Area Powered by: eMAG Marketplace

Parteneri: Btmic.ro, Blugento, iAgency, DWF, Profitshare, Proclick, Marveii, Marveii, EuroGSM, Hosterion, Filadelfia Turism, Hornet Mobile, MKOR, Frisbo, Roweb

Supported by: MxHost, Mready, Florariile Magnolia, Conectoo, Concepto

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay

Official Car: Autoworld

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#TeCOMM 2017 Cluj , #Comert online