Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

eMAG lanseaza Crazy Days: Bilant prima zi, 850 de laptopuri vandute in cateva ore

eMAG lanseaza Crazy Days: Bilant prima zi, 850 de laptopuri vandute in cateva ore


Reduceri zilnice substantiale la cele mai dorite produse din oferta eMAG.
In prima zi, laptopurile Dell din promotie beneficiaza de reduceri de 20% pe loc.

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, da startul la Crazy Days, o campanie de promotii zilnice exclusive. Dupa ce a adus pe piata romaneasca Black Friday, cel mai important eveniment de shopping al anului 2011, eMAG lanseaza in forta prima serie de reduceri substantiale valabile o singura zi si grupate tematic.

"Prima saptamana din campania Crazy Days este dedicata laptopurilor, iar Dell este brand-ul care deschide seria promotiilor. Atat marcile cat si categoriile urmatoare vor fi dezvaluite pe parcursul derularii campaniei", a declarat Lucia Ciuca, Director de Marketing eMAG.

Dupa prima zi de Crazy Days, eMAG.ro a inregistrat o crestere de trafic de aproape 100%, generata doar de categoria laptopuri.

S-au comandat 850 de laptopuri Dell din promotie, iar oficialii magazinului estimeaza ca se vor vinde 1.200 pana la sfarsitul zilei. Acestea in conditiile in care in toata Romania, online si offline, se vand zilnic aproximativ 1.000 de laptopuri din toate brandurile si toate modelele.

Reprezentantii eMAG.ro au estimat ca cel putin 2/3 din cantitatea comandata sunt laptopuri cumparate de clienti care nu aveau in plan o achizitie de laptop pe termen scurt, dar care au considerat ca nu pot rata ocazia si si-au replanificat cheltuielile.

Promotia inca nu s-a terminat

Evenimentele de shopping reprezinta unul dintre principalii factori care atrag atentia asupra noilor tehnologii si stimuleaza consumul pe piata de electronice si IT, fapt reflectat in 2011 de succesul Black Friday.

Prin Crazy Days, eMAG ofera tuturor consumatorilor romani promotii tematice de cate o zi concentrate pe cele mai importante branduri si tehnologii. Explicarea concisa si clara a beneficiilor produselor, dublata de oferte imbatabile de pret constituie scenariul perfect pentru un eveniment de shopping care aduce o crestere reala a pietei. Cu aceste ocazii, consumatorii isi regandesc prioritatile si realoca fonduri prevazute pentru alte categorii de cheltuieli.

Ofertele eMAG care vor alcatui seria zilelor din campania Crazy Days vor genera rulaje semnificative: "Pentru produsele din promotie, anticipam o crestere zilnica a vanzarilor de cel putin 10 ori fata de o zi obisnuita pe produsele respective si am pregatit stocuri corespunzatoare", completeaza Lucia Ciuca. "Brandurile promovate in aceasta campanie vor beneficia de expunere si promovare exclusiva in ziua dedicata si acesta este un alt motiv pentru care asteptam rezultate exceptionale."

Potrivit studiului Superbrands 2011, eMAG este cel mai recunoscut brand de consumatorii romani pe segmentul electro-IT.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania.

In prezent, eMAG este cel mai mare retailer national de produse IT. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice si electrocasnice.

eMAG face parte, alaturi de Network One Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2417 ori