GPeC SUMMIT isi anunta startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei

Vineri, 13 Septembrie 2019, ora 15:45
2050 citiri
GPeC SUMMIT isi anunta startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, isi anunta startul. Cele doua zile de conferinta vor avea loc pe 4 si 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti, unde speakeri de renume international vor fi prezenti pe scena pentru prima data in Romania, vor inspira si vor raspunde intrebarilor participantilor dornici sa afle ultimele noutati din Digital.

Aflat deja la a paisprezecea editie anuala, evenimentul GPeC SUMMIT aduce pe scena Teatrului National Bucuresti nu mai putin de 7 speakeri internationali citati in cele mai prestigioase publicatii din lume, best-selling authors si cap de afis al marilor conferinte de profil:

  • Ryan Holiday (antreprenor, marketer si best-selling author)
  • Vitaly Friedman (co-fondator si redactor-sef Smashing Magazine)
  • Andy Crestodina ("Top 10 Online Marketing Experts to Watch", potrivit Forbes)
  • Christian Holst (co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research)
  • Els Aerts (co-fondator AG Consult, expert in User Research)
  • Angie Schottmuller (considerata Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii)
  • Tiffany daSilva ("One of the Most Influencial Growth Marketers", potrivit Mashable)

Lor li se vor alatura cei mai buni specialisti din Romania, experti practicieni cu o vasta experienta in domeniu.

"An de an ne dorim sa aducem pe scena GPeC SUMMIT speakeri dupa care publicul nostru ravneste. De exemplu, vedeta editiei din toamna anului trecut a fost Nir Eyal, autorul celebrei carti Hooked: How To Build Habit-Forming Products, devorata de comunitatea specialistilor in marketing online din Romania. Anul acesta, ni se alatura Ryan Holiday, cunoscut pentru filosofia lui care va inspira participantii la GPeC SUMMIT in strategia de Content Marketing, dar si pe plan personal prin invataturile preluate din Stoicism", a spus Andrei Radu, organizatorul GPeC.

Dincolo de speakerii mult asteptati, evenimentul le va oferi participantilor oportunitati de networking cu peste 800 de participanti C-level in fiecare zi, parteneriate si new business in zonele dedicate:

  • zona de Expo unde vizitatorii vor putea interactiona cu cele mai inovatoare companii care ofera servicii si solutii pentru E-Commerce si Digital Marketing;
  • zonele de pranz, cina si coffee breaks unde ideile se discuta si iau amploare intr-un context relaxat;
  • Gala Cocktail - networking intr-un cadru elitist, alaturi de principalii jucatori din Comertul Online Romanesc invitati la Gala Premiilor eCommerce din seara de 5 noiembrie.

In mod traditional, editia de toamna a GPeC SUMMIT se finalizeaza cu Gala Premiilor eCommerce, unde magazinelor online li se acorda cele mai importante distinctii in urma Competitiei GPeC pentru multiple categorii precum Cel mai bun Start-up, Cel mai bun magazin online Experienced sau Magazinul Anului in E-Commerce, cat si in functie de produsele si serviciile comercializate - Alimente si Bauturi, Articole sportive, Fashion, IT&C etc.

Gala Premiilor eCommerce are loc in seara zilei de 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti si este prezentata de Andi Moisescu.

Inscrierile la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie se fac pe website-ul organizatorului, iar pretul unui bilet de acces porneste de la 139 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

Despre GPeC

GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat in comertul electronic din Romania, cu o prima editie organizata in 2006. Luand startul intr-o perioada in care comertul online se afla in stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor si comerciantilor online, al specialistilor in marketing, contabilitate sau vanzari pentru afacerile online.

In contextul digitalizarii, evenimentul a crescut si s-a adaptat la noile nevoi de invatare ale specialistilor in marketing si comunicare, in prezent adresandu-se tuturor brandurilor care activeaza in Digital, dar si zonei Corporate interesata de digitalizarea afacerilor traditionale.

GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Silver Partner: Retargeting

Partener al Competitiei Magazinelor Online: Carrefour

Eveniment sustinut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi's Box, New Black

Radioul Oficial: Kiss FM

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Limousine Service: City Limo

#GPeC SUMMIT 2019 noiembrie , #Comert online