PwC: Publicitatea online din Romania va creste cu 15% pana in 2016

Marti, 16 Octombrie 2012, ora 14:30
1629 citiri
PwC: Publicitatea online din Romania va creste cu 15% pana in 2016

Veniturile din publicitatea online in Romania au totalizat 46 milioane lei in primul semestru din acest an, comparativ cu 43,7 milioane lei, valoarea inregistrata in aceeasi perioada din 2011, arata un studiu prezentat, marti, de PwC, in cadrul evenimentului IAB Forum Romania.

La nivel global, se estimeaza ca piata de advertising online va creste cu 6,4% in perioada 2012 - 2016, conform Agerpres.

"Publicitatea pe internet urmeaza sa creasca cu 15,9 la suta, in segmentul jocurilor video cu 11,2%, in telecom cu 6,6% si in sectorul cinema, cu 5,3%", arata studiul PwC.

Studiul PwC releva ca 41 la suta din persoanele chestionate la nivel global prefera sa comunice electronic, decat sa se intalneasca pentru a discuta fata-in-fata sau sa vorbeasca la telefon, dar marea ingrijorare a utilizatorilor ramane confidentialitatea comunicarii online.

Piata europeana de advertising si marketing online ar putea atinge 30 miliarde de euro in 2013

Piata europeana de advertising si marketing online ar putea ajunge la valoarea de 30 miliarde euro, in 2013, iar segmentul video va continua sa creasca ca brand de publicitate, arata estimarile unui studiu realizat de Interactive Advertising Bureau.

In studiu se estimeaza ca piata de publicitate din Statele Unite ale Anericii va atinge 31 miliarde de euro in 2013, iar cea din China va ajunge la 18 miliarde de euro.

Piata de advertising video valoreaza peste 380 de milioane euro in Europa.

In prezent, 426,9 milioane de europeni folosesc Internetul, dintr-un total de 652,1 milioane de persoane adulte din Europa.

Europenii petrec 14,8 ore online pe saptamana, conectati la Internet, arata studiul Interactive Advertising Bureau.

#publicitate online, #Romania publicitate online, #venituri publicitate online, #piata advertising evolutie , #Comert online