Magazinele online din Romania inregistreaza una dintre cele mai rapide cresteri din Europa Centrala si de Est, din punct de vedere al numarului de vizite de pe terminale mobile, cu o medie de 41%, arata rezultatele unui studiu publicat, joi, de reprezentantii unei platforme de eCommerce din regiune.
Potrivit sursei citate, la nivel global, media numarului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar comparativ cu alte tari din regiune Romania depaseste piete precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului inregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% si, respectiv, 25%.
In plus, o tendinta similara se remarca si in cazul site-urilor de moda, cumparatorii online romani preferand tot mai des sa isi faca achizitii de pe terminalele mobile.
Datele magazinului online de moda Answear.ro arata ca, in 2017, peste 60% din vizitele inregistrate in fiecare luna au fost realizate de pe dispozitivele mobile, in timp ce numarul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.
Grupul Answear este prezent pe piata de eCommerce europeana in tari precum: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia si Romania. Pe plan local, platforma s-a lansat in urma cu doi ani.