Timp de patru zile, experientele bune s-au tinut lant la UX Bucharest 2017

Vineri, 20 Octombrie 2017, ora 11:54
1178 citiri
Timp de patru zile, experientele bune s-au tinut lant la UX Bucharest 2017

In perioada 3-6 octombrie, la Hotel Sheraton, a avut loc cea de-a doua editie a evenimentului UX Bucharest. Peste 300 de specialisti in User Experience Design, Customer Experience, Product Management si nu numai, au avut ocazia de a sta fata in fata cu profesionisti de top din diferite tari.

Primele trei zile ale evenimentului, 3-5 octombrie au fost marcate de opt workshop-uri care au avut ca subiect de lucru si discutie problemele de care se lovesc profesionistii din zonele de Customer Experience (CX) si User Experience (UX). In data de 5 octombrie, organizatorii au reusit sa raspunda la interesul si feedback-ul participantilor organizand un workshop suplimentar.

Experienta vasta a facilitatorilor a facut ca aceste sesiuni sa fie adevarate surse de inspiratie pentru participanti, care au reusit sa identifice solutii aplicate pentru problemele cu care se confrunta, dar si sa isi dezvolte anumite abilitati in acest sens.

Printre subiectele discutate in cadrul workshop-urilor s-au numarat si: "Cum poti crea o experienta memorabila pentru clienti", "Cum poti transforma un design bun intr-unul grozav" sau "Cum poti folosi datele obtinute din research pentru a identifica exact problema si pentru a gasi cea mai buna solutie".

Workshop-urile au fost sustinute de profesionisti precum: Adrian Swinscoe si Fred Montijn, ambii consultanti si facilitatori in zona de CX, dar si Gregg Bernstein, Giulia Calabretta, Cennydd Bowles, Juho Paasonen, Andre Jay Meissner, Jared Spool, Dana Chisnell si Scott Gould, renumiti in industria de UX Design.

Intreaga experienta a UX Bucharest 2017 a culminat cu ziua de 6 octombrie, zi dedicata in intregime talk-urilor inspirationale. Acest lucru a completat experienta conferintei si a transformat cele patru zile de evenimente intr-o reala oportunitate pentru toti cei interesati de UX si CX sa se inspire, sa invete, sa isi largeasca domeniul de cunostinte, cat si sa cunoasca persoane care le impartasesc viziunea si pasiunea pentru cele doua domenii.

Pe langa facilitatorii workshop-urilor, pe scena conferintei au urcat si speakeri de renume international: Phil Clevenger (Design Director Adobe), Andy Budd (CEO Clearleft) si Jonah Becker (VP Design Fitbit). Acestia au oferit informatii despre importanta cercetarii in domeniu, despre experientele memorabile si cum le poti dezvolta, despre o strategie de produs echilibrata si despre ce inseamna de fapt inovatia.

Astfel, timp de patru zile, experientele bune s-au tinut lant la UX Bucharest 2017, iar organizatorii abia asteapta sa puna in scena urmatoarea editie, pentru ca asa cum spune si motto-ul conferintei - "Experiences Never End"

Mai multe detalii puteti gasi pe www.2017.uxbucharest.com.

Initiativa si organizarea acestui eveniment apartin Asociatiei Romane de User Experience Design, organizatie non-guvernamentala care isi propune sa promoveze si sa sustina dezvoltarea practicii de User Experience Design in Romania.

Asociatia Romana de User Experience Design este in parteneriat educational cu Interaction Design Foundation, organizatie de renume din Danemarca, care sustine ridicarea nivelului de educatie si profesionalism in User Experience.

Parteneri principali: Adobe, ING.

Sponsori: Delgaz Grid, E.ON, Fitbit.

Suporteri: ANIS, Grapefruit, IBM, Lagom Agency, Startarium, Tech Hub, TEDx Eroilor, The Institute.

Partener educational: Interaction Design Foundation.

Partener al conferintei: Radio Guerrilla

Parteneri media: IQads, Bursa, Smark, Ctrl-d, UXPA, Stiinta si tehnica, Cariereonline, Times New Roman, Thetrends, Widemagazine, Gazeta de stiri, Canal33, Business review, Cariereonline, Cristianiosub.com, PRwave, Ziare.com, Business24, The Romania Journal.

#UXBucharest2017 , #Comert online