Viitorul in online apartine celor care investesc cresterea vizibilitatii in Google

Marti, 11 Septembrie 2012, ora 17:59
1744 citiri
Viitorul in online apartine celor care investesc cresterea vizibilitatii in Google

SEO monitor, unul dintre principalii jucatori locali de pe piata de promovare pe motoarele de cautare, se numara printre numele mari din business care participa la evenimentul Internet & Mobile World 2012 ce va avea loc in perioada 19-21 septembrie la Romexpo.

SEO monitor isi propune sa informeze oamenii de afaceri cu privire la oportunitatile pe care le pot deschide in piata online printr-o investitie strategica in servicii de optimizare pe motoarele de cautare.

"Intr-o perioada in care cu greu mai putem discuta despre cresteri, mediul online ramane un segment privilegiat si nu este de mirare ca tot mai multe companii locale aleg sa isi extinda sau sa-si focuseze activitatea pe internet.

Dintre acestea, cu siguranta viitorul apartine celor care aleg azi sa trateze cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare, si in mod special in Google, ca pe o investitie strategica", a declarat Cosmin Negrescu, General Manager, SEO monitor.

Conform studiilor realizate recent de companie, a nu fi prezent in rezultatele Google nu inseamna doar pierderea unor potentiale comenzi, ci si pierderea definitiva a unui segment de clienti, aceasta in contextul in care costul de fidelizare al unui client este intotdeauna mai mic decat cel de achizitie a unui client nou.

"Promovarea pe motoarele de cautare - Search Engine Marketing-ul - are doua ramuri: generarea de trafic platit si generarea de trafic organic. Din experienta noastra utilizatorii obtinuti din trafic organic ajung la un cost de achizitie per client de pana la 10 ori mai mic decat in cazul traficului platit.

De aceea ne-am gandit sa oferim participantilor la eveniment ocazia sa afle informatii practice legate de cresterea organica a vizibilitatii in Google - nu vom insista pe a explica ce inseamna optimizare pe motoarele de cautare, ci pe cum trebuie abordat acest serviciu astfel incat sa functioneze pentru ei ca o solutie de crestere pe termen lung", a continuat Cosmin Negrescu.

Seminarul sustinut de SEO monitor ce are ca tema "Optimizarea pe motoarele de cautare - o investitie pe termen lung, nu o cheltuiala de marketing" va avea loc in prima zi de eveniment, 19 septembrie, la ora 12:30.

De asemenea, participantii au ocazia sa interactioneze cu specialistii SEO monitor chiar la standul companiei, deschis pe tot parcursul evenimentului. Aici se pot adresa specialistilor pentru informatii sau sugestii legate de promovarea pe piata pe care o vizeaza si pot cere o analiza SEO gratuita a website-ului lor.

Astfel pot afla cati potentiali clienti noi pot accesa din online si care este nivelul concurentei pe segmentul lor de piata.

"Cei interesati de cresterea oportunitatilor de afaceri in online pot lua legatura direct cu un consultant SEO monitor la standul expozitional din cadrul evenimentului.

Acolo vom efectua gratuit analize SEO, ale potentialului de trafic si putem concepe un prim plan strategic de promovare pe motoarele de cautare care sa ii ajute sa fie vizibili pentru un numar cat mai mare de cuvinte cheie care targeteaza potentialii lor clienti", a incheiat Cosmin Negrescu.

#seo, #investitii online, #google, #Google optimizare , #Cum faci bani pe internet