Mohammad Gawdat, vicepresedinte Google pentru pietele emergente, spune ca obiectivele Google Romania nu sunt legate in mod absolut, in primii doi, trei ani de activitate, de nivelul veniturilor.
"Perioada de 2-3 ani in care veniturile nu se afla in topul prioritatilor este valabila pentru Romania, in tarile din Africa, de exemplu, perioada este de zece ani", a declarat oficialul Google intr-un interviu pentru Ziarul Financiar.
Gawdat spune ca Google nu s-a uitat la indicatorul venituri in Orientul Mijlociu decat dupa cinci ani de prezenta pe acea piata.
"Ceea ce vrem sa facem in Romania - daca vreti sa rezum obiectivele intr-o fraza, atunci aceasta ar fi ca noi urmarim sa organizam informatiile si sa le facem universal valabile. Cum sa faci acest lucru_ Sunt multiple arii. Un exemplu - ne uitam la disponibilitatea produselor si serviciilor pe piata, la disponibilitatea in limba romana a anumitor servicii, la cat de actualizate sunt hartile, ce date sunt afisate pe aceste harti, daca serviciile bazate pe locatie sunt disponibile etc", a spus vicepresedintele Google.
Oficialul Google nu a oferit informatii despre cota companiei americane pe piata locala, dar a afirmat ca exista inca loc de crestere.
Potrivit informatiilor din piata, veniturile Google sunt estimate la cateva milioane de euro pe an, in timp ce intreaga piata de publicitate online a fost estimata intre 20 si 24 de milioane de euro la nivelul anului 2010.