Un parteneriat, mai multe sanse pentru tinerele talente din industria online

Miercuri, 06 Februarie 2008, ora 15:35
1201 citiri
Un parteneriat, mai multe sanse pentru tinerele talente din industria online

Asociatia IAB Romania si biroul din Romania al Cannes Lions au incheiat un parteneriat cu scopul de a promova tinerele talente in publicitate si marketing online. Tinerii interesati de o cariera in domeniu vor beneficia de sesiuni de specializare si vizibilitate pe piata online din Romania, dar si de un start bun pentru participarea la Festivalul de la Cannes dedicat productiilor web, din iunie 2008.

Cannes Lions Romania a introdus, incepand de anul acesta, si internetul pe lista mediilor de publicitate incluse in programele "15 pentru Cannes" si "Young Creatives" pentru care pot opta participantii din Romania. Cele mai bune echipe selectate in cadrul celor doua programe vor pleca la Cannes.

Anul acesta Romania va trimite la Festivalul de la Cannes, patru tineri interesati sa lucreze in publicitate online. Doi vor participa in cadrul programului "15 pentru Cannes", iar ceilalti doi vor forma o echipa pentru competitia "Young Lions". Echipele ce vor reprezenta Romania la cele doua programe ale festivalului vor fi selectate dintr-un grup de douasprezece echipe, care vor fi in competitie si se vor antrena in cadrul Scolii Alternative de Gandire Creativa, vreme de 4 luni.

"15 pentru Cannes" este un program destinat studentilor la zi, de la facultati diverse, care au macar un obiect de studiu relevant pentru industria comunicarii, in timp ce pentru programul "Young Lions" aplicantii trebuie sa aiba pina in 28 de ani si un portofoliu conturat in zona creativitatii web.

"Parteneriatul dintre Scoala Alternativa de Gandire Creativa si IAB Romania imi confirma ca in 2008 reusim sa consolidam o comunitate. Ca sunt oameni si organizatii care inteleg ca succesul de echipa, prin asociere, nu stirbeste cu nimic succesul individual. Dimpotriva. Suntem complementari. Esafodam impreuna. Rezultatul nu poate fi decat mai bun. Beneficiarii reali ai acestei atitudini pozitive sunt in primul rand tinerii web designeri, pentru care accesul la experienta si competitiile Cannes Lions - Cyber inseamna doza concentrata de evolutie", a declarat Teodora Migdalovici, fondator al programului educational.

La randul sau, Ovidiu Florea, presedintele Asociatiei IAB Romani, a declarat ca "educarea specialistilor din internetul romanesc, precum si sustinerea ocaziilor care le permit sa se manifeste, pentru a promova industria romaneasca de internet sunt printre obiectivele de baza ale asociatiei noastre, si de aceea vom sustine orice initiativa de acest gen".

Festivalul de la Cannes se va desfasura in perioada 15-21 iunie 2008, si va fi o buna ocazie pentru pasionatii de web sa intalneasca nume de referinta din domeniu, avand acces, totodata, la noile tendinte din comunicarea virtuala.

Anul trecut, Romania a fost reprezentata la Cannes de un grup de 18 tineri, intreaga lor pregatire si participare fiind sustinuta de companii private romanesti.

Bloombiz.ro Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.