Disney: campanie pentru siguranta copiilor pe Internet

Joi, 05 Iulie 2012, ora 11:22
2267 citiri
Disney: campanie pentru siguranta copiilor pe Internet

Disney va aloca o suma de 4,7 milioane de dolari in vederea desfasurarii unei campanii pentru siguranta pe Internet in cazul jocului sau online pentru copii, Club Penguin, a anuntat co-fondatorul jocului Lane Merrifield.

Club Penguin poate fi jucat in retea.

Campania pentru siguranta pe Internet se adreseaza unui numar mai mare de 100 milioane de copii si parinti din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, implicati in acest joc, potrivit The Verge.

Campania Disney a fost anuntata dupa ce dezvoltatorii jocului Club Penguin, Habbo Hotel, concurentul Club Penguin, au fost acuzati de faptul ca nu au asigurat protectia jucatorilor, fiind raportata folosirea acestui mediu virtual de catre pedofili. Acestia au incercat sa comunice cu copiii prin intermediul jocului.

Televiziunea britanica Channel 4 a derulat o investigatie prin care au fost dezvaluite tentativele de apropiere ale pedofililor de tinerii utilizatori, prin intermediul jocului Habbo Hotel.

Club Penguin va implementa campania de siguranta pe Internet prin intermediul spatiilor publicitare de pe canalele de televiziune, site-urilor, revistelor si al lumii virtuale a jocului. Co-fondatorul Club Penguin, care este acum vicepresedinte al Studiourilor Disney Online, a anuntat ca aceasta campanie este piesa finala a unui puzzle in care care este tratata siguranta online a copiilor.

Disney a achizitionat Club Penguin in 2007, in schimbul sumei de 350 milioane de dolari.

#Disney campanie siguranta Internet, #siguranta copiilor Internet, #Disney Online, #Disney jocuri , #Investitii IT