Inovatia care va schimba radical lumea reclamelor

Sambata, 08 Septembrie 2012, ora 10:35
1910 citiri
Inovatia care va schimba radical lumea reclamelor

Angajatii firmelor de publicitate care lucreaza in departamentele online se afla intr-o concurenta permanenta. Bugetele pentru publicitate se revizuiesc si se schimba anual, dar cea mai noua procedura descoperita de publicitari merita toti banii.

Specialistii sunt siguri ca lumea reclamelor, asa cum este perceputa azi, va fi schimbata complet.

Salariatii firmelor de publicitate online au inceput sa experimenteze noi modalitati de utilizare a "cinemagraphs", un fel de animatie de tipul clasicelor gif-uri (Graphics Interchange Format - imagini care se misca). Acestea sunt folosite pentru a imprima dinamism bannerelor si afiselor publicitare, expuse in mediul online, potrivit Business Insider.

Din punct de vedere tehnic, inovatia cinemagraph-ului este ca un singur element se misca, in timp ce restul imaginii ramane imobila. Calitatea imaginii este mult mai mare iar efectul introducerii acestor animatii pare a fi cel scontat: nicio reclama nu trece neobservata.

Serviciul Tumblr, una dintre cele mai accesate retele sociale, are deja pregatit un system special pentru noul tip de publicitate. Sistemul se numeste Tumblr Radar, iar o zi de promovarea a spoturilor costa 25.000 de dolari.

Procedeul nu este nou, dar introducerea gifurilor in videoclipurile publicitare va influenta cu siguranta evolutia pietei de publicitate la nivel mondial, spun specialistii din domeniu.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#inovatie, #piata publicitatii online, #reclame, #reclame online , #Investitii IT