eMAG estimeaza vanzari in crestere cu 56%

Marti, 23 Februarie 2010, ora 12:07
1468 citiri
eMAG estimeaza vanzari in crestere cu 56%

Magazinul online eMAG estimeaza ca va avea in acest an o cifra de afaceri de 100 de milioane de euro, in crestere cu 56% fata de 2009, cand a inregistrat o scadere a indicatorului de 12%, la 64 de milioane de euro.

"Cifra pe care o vizam este foarte accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un debut foarte bun", a declarat intr-un comunicat directorul de marketing al companiei, Radu Apostolescu, precizeaza Mediafax.

Printre factorii care vor sprijini cresterea vanzarilor se numara stabilitatea financiara a companiei si sistemul informatic performant, potrivit eMAG.


"In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra (...) o crestere usoara, cu 10 procente, dupa corectia extrem de severa de anul trecut. Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la sporirea increderii in achizitiile online", se mentioneaza in comunicat.


Compania va deschide in acest an cel putin trei showroom-uri, "in puncte cheie, cu acoperire geografica mare", potrivit sursei citate.


In 2009 cele patru showroom-uri ale companiei, de la Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca si Ploiesti au avut vanzari de 25.000 euro/mp.


Un segment important unde eMAG vizeaza crestere anul acesta este cel corporate.


Anul trecut afacerile companiei au scazut cu 12%, vanzarile lunare osciland de la scadere cu 40%, in mai, la crestere de 35% in decembrie, in comparatie cu lunile similare din 2008.


"2009 a fost un an atipic, greu predictibil. (...). In conditiile unei scaderi dramatice, cu 40 de procente, a pietei in care activam, de retail IT&C, electronice si electrocasnice, rezultatul nostru este unul bun per ansamblu, reusind sa crestem cota de piata si avand profit", a spus Apostolescu.


Segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari este cel al laptopurilor si netbook-urilor.


Categoria cu cea mai mare crestere a fost cea a electronicelor, cu circa 2.000 de televizoare LCD vandute pe luna la sfarsitul anului.


Actionarul majoritar al companiei este Asesoft Distribution.

 

#emag, #it, #magazin, #online, #vanzari , #Magazine online