Oktal.ro intra la shopping: achizitioneaza magazine nisa de profil

Miercuri, 09 Octombrie 2013, ora 16:25
1867 citiri
Oktal.ro intra la shopping: achizitioneaza magazine nisa de profil

Oktal.ro intentioneaza sa isi extinda activitatea in perioada urmatoare prin preluarea unor magazine online nisa, urmand sa isi diversifice oferta pe categorii noi, in afara zonei de IT&C, a declarat, pentru Busines24, Dan Dumitrescu, general manager al Elka-Oktal Group, compania care care detine magazinul onlie.

"Investim constant pentru dezvoltarea activitatii si pentru consolidarea brandului, in 2013 ajungand la aproximativ 100.000 de euro investititi in total. Evident, promovarea online ocupa un loc important in bugetul general", a spus oficialul companiei.

Magazinul online estimeaza cresterea vanzarilor in 2014

"Speram la dezghetarea consumului si ne asteptam la o crestere de 30% a vanzarilor (in 2014 - n.r). Producatorii anunta multe game noi de produse si ne asteptam ca acestea sa fie bine primite de catre romani", a incheiat Dumitrescu.

Pentru acest an, Oktal.ro estimeaza ca vanzarile vor ajunge la sapte milioane de euro.

In ultimul trimestru din 2013, Oktal.ro asteapta o crestere de 30% a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut. Un motor de crestere va fi, si in acest an, Black Friday, magazinul online estimand vanzari de peste un milion de euro generate de acest eveniment de retail.

Vanzarile de laptopuri au crescut cu 20%

In primele noua luni, vanzarile de laptopuri s-au majorat cu 20% comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar valoarea medie a unui laptop vandut de magazinul online se mentine in jurul a 2000 de lei, chiar daca laptopurile de baza incep, in oferta, de la 1200 lei.

"Tendinta de crestere a vanzarilor de laptopuri performante a continuat in primele 9 luni din acest an, modelele de ultima generatie atragand interesul imediat de la lansare", a spus Dumitrescu.

In acelasi timp, magazinul online a inregistrat avansuri considerabile ale volumelor de vanzari si pe alte categorii, respectiv 80% pentru tablete, 150% la smartphones si 50% pentru smart TV.

Laptopurile reprezinta jumatate din totalul vanzarilor Oktal.ro, acestea fiind urmate, in topul vanzarilor, de smartphones, tablete, televizoare si electrocasnice.

Comenzile de laptop-uri din mediul rural au crescut cu peste 50%

"Laptopurile raman produsele de prim-plan pe Oktal.ro. Am reusit sa sustinem vanzarile pe acest sector si prin politica de transport gratuit in orice localitate din Romania. Astfel, am ajuns sa atragem mai multi clienti din localitati mici si chiar din mediul rural, o crestere de peste 50% pe acest segment de clienti", subliniaza Dumitrescu.

El a adaugat ca avansul a fost impulsionat si de penetrarea tot mai puternica a internetului in mediul rural, ceea ce aduce tot mai multi potentiali clienti in comertul electronic si mai scade diferentele de comportament de shopping dintre mediul urban si mediul rural.

Cele mai multe laptopuri cumparate au avut ca destinatie Bucurestiul (45%), urmat de judetele Cluj, Constanta, Timis si Iasi.

Magazinul si-a diversificat oferta de produse in ultima perioada, in 2013 fiind incluse electrocasnicelor mari: aparate frigorifice, masini de spalat, aparate de gatit. Categoria de incorporabile atrage cel mai mult trafic online din zona de electrocasnice, indicand preferintele cumparatorilor online.

#extindere activitate, #Oktal online, #magazin online, #vanzari Oktal , #Magazine online