Cum deschizi un magazin de incaltaminte sport

Vineri, 17 Iulie 2015, ora 18:02
1561 citiri
Cum deschizi un magazin de incaltaminte sport

In centrele comerciale gasesti foarte multe magazine in care se vand adidasi de toate felurile: running, casual, trainers si asa mai departe. Chiar daca oferta este foarte mare, pe piata pare ca este loc mereu pentru inca un competitor.

Asadar, daca ai de gand sa iti deschizi o afacere, poti lua in calcul comercializarea articolelor de incaltaminte sport. Totusi, cum deschizi un magazin de incaltaminte sport?

In primul rand, trebuie sa fii foarte atent la ceea ce doreste clientul. De cele mai multe ori, exista un anumit trend pe care il urmeaza majoritatea. Acel trend poate fi piatra de temelie a magazinului tau. In momentul in care reusesti sa oferi produsele pe care le cer clientii, ai facut un pas important.

Un alt factor pe care trebuie sa il urmaresti atunci cand vrei sa afli cum deschizi un magazin de incaltaminte spor este sa observi preturile concurentei. Daca reusesti sa te situezi sub din acest punct de vedere si sa oferi clientilor aceleasi produse din punct de vedere calitativ, o sa ai numai de castigat.

Cand incepi sa analizezi cum sa iti deschizi un magazin de incaltaminte sport ia in calcul si aspectul de business. Avand in vedere ca vei vinde o marfa care nu se deterioreaza in timp, riscurile de a pierde sunt mici. Totodata, in cazul in care afacerea ta are succes, profitul va fi pe masura.

In concluzie, deschiderea unui magazin de incaltaminte poate fi o idee buna atata timp cat reusesti sa respecti pasii care trebuie urmati. Incearca sa vezi ce isi doreste clientul, analizeaza pretul pe care il ofera concurenta si ofera diversitate. Un client multumit se va intoarce si alta data doar daca tot timpul incerci sa il surprinzi prin produse noi si de calitate.

In paralel cu magazinul fizic se impune, mai ales in aceasta perioada, si realizarea unui magazin virtual, care sa se poata adresa unei piete extinse - la nivel national sau chiar mai mult decat atat!

Potentialul este nelimitat, insa trebuie sa calculam pasii cu grija si sa planificam designul, functionalitatile, implementarea cosului online. Apoi, dupa ce e realizat si are produse, acestea necesita promovare, astfel ca magazinul online trebuie optimizat pentru a creste in cautari si a obtine mai mult trafic.

Daca ne raportam la studiile din Romania, care ne spun ca o rata medie de conversie (de vanzare) e situata la aproximativ 2%, cifrele se vor modifica direct proportional cu gradul cresterii traficului. Retelele de socializare trebuie sa ne devina aliati, trebuie sa creeem comunitati in jurul afacerii noastre si sa obtinem feedback, opinii diverse sau chiar lead-uri din activitatile in pagini de social-media.

#magazin online haine sport, #optimizare conversie magazin, #incaltaminte sport , #SEO