15 minute de faima, pe Youtube

Luni, 02 August 2010, ora 17:54
1134 citiri
15 minute de faima, pe Youtube

Youtube a extins limita videoclipurilor de la 10 la 15 minute, pentru a combate avantul pe care a inceput sa-l ia serviciul video Hulu.com, pe de o parte, si pentru a mari timpul petrecut de utilizatori pe site, pe de cealalta.

In fiecare minut, pe Youtube apar 24 de ore de continut video nou. Desi noua limita ar putea trece neobservata pentru cei mai multi dintre utilizatori, companiile pot profita din plin de cele 5 minute in plus.

Asistenta pentru clienti

In loc sa explice procese de instalare si configurare, sub forma unui manual de utilizare, companiile pot sa creeze continut video in care sa arate, la propriu, ce este de facut.

Marketing

Unul din avantajele unui videoclip pe Youtube este ca, odata creat si postat, acesta poate fi preluat pe alte site-uri, bloguri sau retele sociale. Daca videoclip-ul este unul amuzant, poate deveni foarte rapid un viral.

Training

Companiile pot folosi Youtube pentru a furniza celor interesati sesiuni de training. Costurile vor fi reduse iar audienta atinsa nu se compara cu cea a sedintelor traditionale de training.

Evenimente si prezentari

Atunci cand o companie tine o conferinta de presa sau organizeaza diverse evenimente, ar trebui sa le inregistreze si sa le posteze pe Youtube. Acestea vor fi vizualizate de cei care si-au dovedit interesul, dar care nu au putut ajunge la eveniment.

Mai mult decat un serviciu de publicare a continutului video, Youtube este o arhiva care pastreaza videoclipurile pentru posteritate.

#15, #continut, #minute, #video, #youtube , #Stiri Internet