Cum folosesti LinkedIn pentru dezvoltarea business-ului tau?

Luni, 08 Noiembrie 2010, ora 17:51
2585 citiri
Cum folosesti LinkedIn pentru dezvoltarea business-ului tau?

"LinkedIn este una dintre platformele profesionale care te poate ajuta sa-ti pastrezi contactele aproape. Recomand oamenilor de afaceri ca, dupa orice eveniment la care participa, sa transmita invitatii de conectare LinkedIn  oamenilor pe care i-a cunoscut la acel eveniment, a declarat pentru 3idei Madalina Uceanu, senior HR Advisor Career Advisor.

Consultantul HR considera ca LinkedIn este una dintre platformele profesionale care te poate ajuta sa-ti pastrezi contactele aproape.

Uceanu spune ca exista anumite studii stiintifice care demonstreaza faptul ca in momentul in care o persoana cauta un job, contactele mai indepartate de cercul de prieteni sunt cele care au sanse mai mari sa-i ofere oportunitati interesante.

“Motivul e unul simplu. Cercul tau se invarte in aceleasi medii si intre aceleasi idei in care te invarti si tu. Cu cat reusesti sa ai acces la persoane care sunt putin mai departe de cercul tau apropiat de prieteni, cu atat mai usor iti va fi sa ai acces la joburi si oportunitati interesante”, a subliniat aceasta pentru 3idei.

Aceasta considera ca o alta utilitate a platformei este chiar in dezvoltarea business-ului, intrucat de cele mai multe ori accesul la diferite persoane este usurat de un contact existent pe o asemenea retea ca LinkedIn.

“In zona profesionala, este una dintre platformele cele mai bune”, a precizat Madalina Uceanu in interviul acordat 3idei.

“Recomand oamenilor de afaceri ca, dupa orice eveniment la care participa, sa transmita invitatii de conectare LinkedIn oamenilor pe care i-a cunoscut la acel eveniment”, a mai adaugat aceasta.

Retelele sociale, locul ideal pentru branding personal

In opinia consultantului HR, zona de branding personal poate fi acoperita de tot ceea ce inseamna prezenta in retelele sociale, in articole, in presa, care ajuta sa-ti faci o parere despre modul de a gandi a celui care emite aceste opinii.

“Dupa ce va trece criza economica, va exista o presiune foarte mare pe partea de branding managerial, intrucat oamenii se vor alinia foarte mult dupa valori, dupa modul in care compania isi traieste valorile”, declarat Madalina Uceanu pentru 3idei.

In opinia acesteia, brandingul personal si managerial se poate construi in timp, prin intermediul retelelor sociale si a prezentei in mediul online.

Vezi video pe 3idei.ro

Vezi si:

HR-ul trebuie sa coboare in organizatie

Cum sa iti motivezi angajatii

Cum sa construiesti o echipa unita

 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

O americancă demontează clișeele despre România. Clipul este viral pe rețelele de socializare VIDEO
O americancă demontează clișeele despre România. Clipul este viral pe rețelele de socializare VIDEO
Americanca Janna, stabilită de mai bine de cinci ani în România, a captat atenția pe TikTok prin demontarea stereotipurilor comune despre țara noastră. Clipul ei este viral acum cu peste...
#linkedin, #business, #retele sociale, #branding, #contacte , #Stiri Internet