Compania Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania, va investi peste cinci milioane de euro pentru lansarea telefoniei fixe pe segmentul rezidential, dar si cresterea ponderii serviciului de Internet, se arata intr-un comunicat al DCS, preluat de NewsIn.
"Digital Cable Systems, care detine brandurile AKTA si Dial Telecom, a bugetat pentru acest an investitii de peste cinci milioane euro pentru diversificarea portofoliului de servicii si adaptarea ofertei companiei la cerintele pietei. Directia principala de investitie va fi extinderea accesului la Internet, care reprezinta, in acest moment, serviciul cu cea mai importanta pondere in cresterea veniturilor DCS.Internetul fix reprezinta motorul de crestere a industriei telecom si, implicit, a companiei, dupa ce, potrivit estimarilor, gradul mediu de penetrare a acestui serviciu a depasit 60% in mediul urban mare", se arata in comunicatul DCS.
In acelasi timp, DCS va investi sume importante in dezvoltarea portofoliului de servicii adresate segmentului rezidential prin brandul AKTA.
"Pentru clientii rezidentiali ne propunem sa extindem cat mai rapid actuala solutie video-Internet, oferita acum in majoritatea retelelor DCS, la o solutie triplay-video-Internet-telefonie - pentru a ne consolida pozitia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicatii rezidentiale in toate localitatile in care suntem prezenti", a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Odata cu lansarea serviciului de telefonie fixa pentru segmentul rezidential, DCS doreste sa atraga o parte importanta a clientilor care utilizeaza deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonatilor de cablu si Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel putin 30% in primul an, in functie de zona.
"Unul dintre obiectivele noastre este sa crestem popularitatea si notorietatea brandului AKTA in randul consumatorilor rezidentiali si avem incredere ca, prin calitatea serviciilor si tehnologiilor utilizate, AKTA va deveni unul dintre cele mai apreciate branduri de pe piata de telecom.
In acest sens, mizam pe dezvoltarea serviciilor triple-play, care ofera un pachet complet de solutii de comunicare: video-voce-date", a adaugat Dinu Malacopol.
Prin diversificarea portofoliului de servicii, DCS mizeaza in acest an pe o crestere de cel putin 10% a cifrei de afaceri.
Recent, compania a anuntat ca in primele sase luni ale anului a atras 10.000 clienti rezidentiali pentru serviciile AKTA de Internet si 200 de clienti-companii pentru serviciile Dial Telecom de date si telefonie.