IAB Forum: Care este valoarea pietei de publicitate online din Romania

Joi, 04 Octombrie 2012, ora 11:00
2546 citiri
IAB Forum: Care este valoarea pietei de publicitate online din Romania

Asociatia industriei de publicitate online din Romania va organiza in data de 16 octombrie IAB Forum Romania, eveniment in cadrul caruia va fi comunicata valoarea pietei de publicitate online din Romania si vor fi dezbatute subiecte de actualitate care privesc aceasta piata.

PWC Romania va anunta in cadrul IAB Forum valoarea pietei de publicitate online la nivelul primului semestru din 2012, potrivit studiului Romanian Online Advertising Study (ROADS).

Valoarea raportata a pietei de publicitate online din Romania in anul 2011 a fost de 91,8 milioane de lei (21,7 milioane de euro), potrivit studiului ROADS.

Protectia datelor cu caracter personal este unul dintre subiectele care vor fi dezbatute in cadrul IAB Forum Romania. Specialistii online vor discuta in cadrul acestui eveniment despre tendinte in prezenta brandurilor in mediul online - atat in mediul local cat si international, instrumente si strategii de online branding si importanta in demersurile de crestere a pietei, tendinte in comunicare digitala, importanta prezentei pe zona de mobile pentru un brand, tendinte in masurare,ce inseamna campaniile virale pentru un brand si ce rezerva viitorul pentru media.

Printre vorbitorii acestei editii se anunta nume importante precum: Alain Heureux ( President & CEO IAB Europe), Catalin Marinescu (Presedinte ANCOM), Ionel Naftanaila ( OBA Project Manager IAB Europe), Chris Sherwood (Director, Public Policy, Yahoo!), Ruxandra Bandila (Marketing & Business Development Manager PWC Romania), Alexandra Zadoya (Henkel Account Manager, OMD Russia), Russ Lidstone (CEO of EuroRSCG), Bela Papp (A&O CEE Director at Microsoft), Robert Pefanis (International Head of Sales, Thinkdigital), Krystyna Bebenek (Audience Research Product Manager, Gemius), Andrea Vassalli (Mobile Product Solutions Manager, Google) , Geoffrey Hantson (Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgium) si Rupert Slade (PHD Worldwide).

Obiectivele IAB Forum Romania sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza efectele initiativelor de reglementare, de a aduce in atentia industriei tendintele europene, dar si de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online.

Pe langa prezentari ale unor speakeri de prestigiu din Europa, IAB Forum Romania va oferi participantilor din acest an si seminare cu reprezentanti ai industriei.

Vor fi prezentate studii de caz si cercetari cu rezultate graitoare atat din Europa cat si din Romania, exemple si date menite sa releve influenta mediului online ca instrument eficient de comunicare.

#piata publicitate online Romania, #IAB Forum Romania, #studiu ROADS piata publicitate online , #Stiri Internet