Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Mai activi in Second Life decat China si Rusia

Mai activi in Second Life decat China si Rusia

Romanii din Second Life au ajuns pe locul 15 in topul natiunilor ca numar de utilizatori si pe locul 1 printre tarile din Europa de Est.  Romania devanseaza astfel tari cu un numar semnificativ mai mare de locuitori precum: China, Rusia sau India. Acum doi ani Romania Virtuala se clasa de-abia pe locul 31.

Curba de adoptie a mediului 3D este foarte mare, in special in randul tinerilor care ajung sa stapaneasca foarte repede platforma. Statistica masoara strict utilizatorii care se conecteaza din Romania, pe baza IP-ului. La acestia, se adauga si romanii care se conecteaza din strainatate, destul de multi dupa estimarile noastre. Utilizatorii unici sunt cei care s-au conectat in decursul lunii martie, numarul de conturi active fiind mult mai mare.”, a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

La numai 5 luni de la deschidere, VIRTUAL BUCHAREST a devenit cel mai popular land romanesc din Second Life. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 si cu o comunitate activa de utilizatori, VIRTUAL BUCHAREST gazduieste si sustine antreprenorii romani care doresc sa-si promoveze produsele si serviciile pe platforma virtuala Second Life.

Aproximativ 20% din traficul VIRTUAL BUCHAREST este format din straini care vin sa viziteze sau sa faca cumparaturi in orasul virtual. Fie ca sunt branduri exclusiv virtuale sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacitatile ei interactive, in VIRTUAL BUCHAREST toti acestia beneficiaza de trafic, expunere, vanzari si interactiune cu comunitatea la cel mai inalt nivel.

VIRTUAL BUCHAREST  este un proiect lansat in decembrie 2008 care a inregistrat in primele 3 luni de la lansare un trafic mediu de 45.432. Pe langa diversele evenimente organizate in acest rastimp, VIRTUAL BUCHAREST este si cadrul in care a fost realizat primul film din Capitala virtuala.

Din luna decembrie 2008,  VIRTUAL BUCHAREST a intrat in reteaua Sister Cities care integreaza toate orasele reale care au o replica virtuala pe platforma Second Life. Practic, aceasta retea ofera utilizatorilor care doresc sa viziteze orasele virtuale informatii si link-uri de acces direct in 32 de locatii interconectate din Second Life, incepand cu Orientation Island – spatiul de intrare al utilizatorilor noi.

In luna Februarie VIRTUAL BUCHAREST a fost listata pe locul 6 in Showcase - topul celor mai bune locatii din Second Life la sectiunea Arts & Culture, si se situeaza pe locul 3 ca trafic intre toate orasele reprezentate in Second Life, dupa Torino si Milano.


Bucurestiul virtual este o alternativa la markertingul clasic si porneste de la premisa promovarii valorilor romanesti intr-un spatiu interactiv, 3D. Copia Bucurestiului din Second Life si-a propus, in faza pilot, o reproducere in detaliu a Pietei Revolutiei cu: Cladirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitara si cu stradutele din jur care au spatii comerciale la parter.


VIRTUAL BUCHAREST isi propune sa fie si o locatie de promovare virtuala a brandurilor romanesti care doresc sa foloseasca platforma pentru a-si prezenta produsele sau serviciile si pentru a interactiona cu utilizatorii. Pe langa faza pilot, respectiv reproducerea centrului Bucurestiului, sunt avute in vedere: Castelul Bran si Delta Dunarii urmate de alte orase precum Brasovul, Clujul, Timisoara si Constanta.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Gabriela Garjoaba



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1712 ori
Citeste mai multe desprechina europa life seond trafic utilizatori