"Nebunii" din publicitate, oameni creativi si agentii digitale care genereaza idei carora le dam share zi de zi, vin la iCEE.fest

Marti, 30 Mai 2017, ora 10:43
1109 citiri
"Nebunii" din publicitate, oameni creativi si agentii digitale care genereaza idei carora le dam share zi de zi, vin la iCEE.fest
Foto: ICEEfest

Ca in fiecare an, festivalul care aduce la Bucuresti gigantii tehnologiei globale are si o parte importanta dedicata creativitatii si celor care vin cu idei care genereaza emotie, online.

Pe langa ei, iCEE.fest 2017 aduce si experti care cultiva creativitatea pentru organizatiile care au nevoie permanenta de idei noi pentru a evolua.

Dave Birss, Fondator si Editor @ OpenForIdeas.org

Dupa 19 ani petrecuti pe pozitii cheie in cadrul unor agentii de creatie majore, Dave scrie acum pentru OpenForIdeas si ofera sfaturi in zona de creativitate practica.

"The creative management blues" - o prezentare care va imbina ideile cu muzica si "If creativity is the answer, the question is wrong" (16 iunie) sunt cele doua sesiuni speciale pe care Dave le va sustine pe scena Upgrade a iCEE.fest.

Marcus Wilding, Managing Partner/ Client Leader @ Mindshare

Marcus va vorbi, printre altele, despre "Image_Hack", o initiativa derulata de Mindshare, pentru Unilever, care isi propune sa schimbe "dictatura Photoshop" si stereotipurile dupa care sunt vazute femeile in media si marketing. Iata povestea, pe scurt:

Steve Bartlett (foto), CEO/ Fondator @ SocialChain

La doar 24 de ani, Steve este un "copil minune" al advertisingului din Marea Britanie, compania sa fiind una dintre cele mai bine cotate ale momentului.

Campania "Welcome to Zlatan" a fost realizata in mometul in care atacantul suedez a fost transferat la Mancherster United.

Kris Smith, General Manager Europe si Sicco Wegerif, Head of Platforms, ambii de la Media Monks

Campania lor, "Google: Nightwalk in Marseille", este prima care foloseste Google Street View pe timpul noptii. E doar una dintre productiile spectaculoase ale celor de la Media Monks.

Fadi Shuman, Global Chief Digital Officer @ Geometry Global, o agentie cu echipe in 56 de piete si expertiza in eCommerce, digital si trade marketing, va fi si el present.

Bruno Ribeiro, Creative Director si Fred Bosch, Head of Digital Innovation (Madrid), ambii de la Mullen Lowe, agentie creativa celebra, care opereaza in mai mult de 65 de piete.

Aceasta este campania "Try My Bra" pentru sloggi, parte a Triumph Group.

Damola Timeyin, Strategy Director si Kate Murphy, Associate Creative Director, ambii de la BBH, una dintre cele mai importante agentii de creatie la nivel mondial.

Cei doi revin la iCEE.fest dupa succesul prezentarii de anul trecut: In Pursuit of the Idea.

Multe alte nume sunt confirmate in zona de ...citeste mai departe despre ""Nebunii" din publicitate, oameni creativi si agentii digitale care genereaza idei carora le dam share zi de zi, vin la iCEE.fest" pe Ziare.com

#ICEEfest 2017, #Bucuresti ICEEfest 2017 , #Stiri Internet