Reteaua sociala Facebook a extins optiunea "like" cu alte 5 emoticoane, pe care le-a grupat sub denumirea de "reactii". Insa ce influenta vor avea "Ador", "Haha", "Uau!", "Tristete" si "Furie" asupra utilizatorilor? Dar asupra companiilor care se promoveaza pe platforma?
Mark Zuckerberg, seful companiei, a facut anuntul, miercuri, amintind ca noua functie a fost in teste de ceva vreme, dar abia de-acum incolo incepe sa fie implementata la nivel mondial.
Schimbare uriasa la Facebook - ce apare in loc de butonul "Like"
"Nu fiecare moment pe care vrei sa-l faci public pe Facebook este unul fericit. Uneori vrei sa distribui un lucru trist sau ceva ce te frustreaza. Comunitatea noastra a cerut de cativa ani butonul de dislike (nu-mi place - n.red.), insa nu pentru ca vor sa le transmite prietenilor ca nu le place ce au postat. Oamenii au vrut sa-si exprime empatia si sa fie confortabili cu o gama mai larga de emotii in mediul online.
Eu si echipa mea ne-am gandit mult timp cum ...citeste mai departe despre "Reactiile de pe Facebook, doar niste emoticoane colorate? Ce schimbari majore vor aduce pe reteaua sociala" pe Ziare.com