Romanii de la Manufacturo Media au lansat o platforma de conectare intre potentiali parteneri

Marti, 14 Ianuarie 2014, ora 14:15
1320 citiri
Romanii de la Manufacturo Media au lansat o platforma de conectare intre potentiali parteneri

Manufacturo Media a lansat o platforma online care conecteaza cumparatorii de la nivel global cu producatorii din Romania.

Aceasta, manufacturo.com, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea unor parteneri de incredere la export si implicit a unor piete noi de desfacere.

"Schitarea si dezvoltarea acestui concept au avut ca punct de plecare convingerea ca exista multi producatori extraordinari care merita sa fie adusi in lumina reflectoarelor, atat pe piata externa cat si pe cea autohtona", a declarat Valentin Rotariu, fondatorul Manufacturo.

Platforma poate inlocui prezenta companiilor in targuri

Manufacturo este o alternativa moderna care poate inlocui prezenta la targuri si expozitii, integral sau partial, prin nivelul costului implicat per client atras, cu pana la 95% mai scazut decat in cazul marketingului offline.

Disponibilitatea acestui proiect intervine in conditiile in care, in ultimii ani, pe fondul scaderii consumului local, producatorii autohtoni si-au indreptat privirea tot mai mult asupra pietelor externe pentru a compensa declinul afacerilor realizate in Romania si pentru a-si creste profitabilitatea.

Mai mult decat atat, un astfel de proiect poate compensa prezenta slaba a producatorilor pe celelalte continente, in conditiile in care repartizarea geografica a exporturilor indica Europa ca fiind principalul continent catre care se indreapta producatorii, avand intr-un procent de 85,3% din total.

In prezent, volumul tranzactiilor B2B efectuate in mediul online este dublu fata de B2C, estimat la un nivel de 559 miliarde dolari doar in SUA.

Volumul ridicat al tranzactiilor are ca suport aproximativ 600 milioane de cautari inregistrate online in fiecare an in functie de cuvinte cheie si combinatii relevante pentru companiile cu activitate de productie, precum "manufacturer", "factory", "producer" sau "maker".

Activitatea de marketing online este cheia inscrierii Romaniei intr-o tendinta care se va contura tot mai puternic in anul 2014. Altfel spus,va fiun an marcat de numeroase tari carevor continuaeforturile de a reda stralucirea produselor autohtone, in contextul unei cresteri substantiale a comertului electronic B2B, o oportunitate pe care producatorii ar trebui sa o valorifice.

Planurile Manufacturo au in vedere o extindere accelerata, urmand ca in viitorul apropiat sa fie adaugate servicii noi in portofoliu, precum solutii de plata online, escrow, afisarea stocurilor in timp real, trasabilitatea livrarilor si alte servicii care sa poata raspunde oricaror cerinte ale producatorilor si cumparatorilor.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#platforma online, #parteneriate online, #platforma producator , #Stiri Internet