Posesorii de telefoane BlackBerry nu au mai reusit, astfel, sa navigheze pe internet, sa trimita mesaje instant, sau sa acceseze casuta de e-mail. Doar clientii care utilizeaza un server corporate au fost ocoliti de aceasta cadere de retea
Research in Motion a precizat, marti, ca a reparat sistemele BlackBerry din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, la 20 de ore dupa ce utilizatorii au anuntat ca au intampinat problemele cu mailul si cu Messengerul de pe telefoanele BlackBerry.
"Ieri, cativa utilizatori de Blackberry au asteptat mai mult decat era normal, pentru serviciile BlackBerry. Problema a fost rezolvata, iar serviciile functioneaza, acum, normal", spune compania RIM, intr-un comunicat, preluat de Reuters.
"Ne cerem scuze pentru neplacerile provocate clientilor nostri", mai adauga, in comunicat RIM.
Milioane de utilizatori BlackBerry au ramas, ieri, fara acces la serviciile oferite Research In Motion, dupa ce compania care produce dispozitivele s-a confruntat cu un colaps care a afectat serviciile online.
Posesorii de telefoane BlackBerry nu au mai reusit, ieri, sa navigheze pe internet, sa trimita mesaje instant, sau sa acceseze casuta de e-mail. Doar clientii care utilizeaza un server corporate au fost ocoliti de aceasta cadere de retea.