Urmasul codului de bare revolutioneaza marketingul

Marti, 07 Iunie 2011, ora 13:16
1954 citiri
Urmasul codului de bare revolutioneaza marketingul

"Codul Quick Response, urmasul mult hulitului cod de bare, este o maniera perfecta prin care brandurile pot interactiona cu potentialii lor clienti" a afirmat Vlad Ioan Tausance, Strategic Planner si Cofondator Brandung. 

Potrivit acestuia, codurile QR au fost adoptata imediat de companii aeriene din toata lumea.

Vezi interviul complet pe 3idei.ro

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Huawei a lansat oficial noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70. La ce prețuri sunt oferite dispozitivele
Huawei a lansat oficial noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70. La ce prețuri sunt oferite dispozitivele
Huawei a lansat oficial în China noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70, care include modelele Pura 70, Pura 70 Pro, Pura 70 Pro+ și Pura 70 Ultra. Lansarea coincide cu aniversarea a 12...
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
#qr code, #smartphone, #internet, #marketing online, #vlad ioan tausance, #brandung , #Stiri Internet