Cum "desenezi" un logo business

Marti, 24 August 2010, ora 15:55
2659 citiri
Cum "desenezi" un logo business

Indiferent de domeniul de activitate al unei companii, imaginea acesteia pe web trebuie sa fie individuala, curata si convingatoare. Un element important in formarea acestei imagini, care este prezent pe conturile sociale si pe website-ul oficial este insusi logo-ul companiei. 

Iata cateva sfaturi pentru a alege un logo care sa ramana intiparit in mintea utilizatorilor:

Identitate vizuala

Logo-ul este echivalent cu prima impresie. Inainte ca vizitatorul site-ului tau sa se transforme in client, el se confrunta cu o doua optiuni: sa ramana pe site, sau sa-l paraseasca imediat ce l-a vazut. Alegerea se face in cateva secunde.

Primul pas in alegerea unui logo este cercetarea. Asa cum s-a observat in urma cu putin timp, cand s-a lansat brandul turistic al Romaniei, nu e nimic mai rau decat sa adopti un logo care a mai fost folosit de alte companii.

Atractivitate

Dupa ce au fost studiate logo-urile concurentilor, este timpul sa alegi o identitate vizuala care sa lase o impresie puternica potentialilor clienti.

Un logo memorabil este combinatia perfecta dintre minimalism, concept bine gandit, fonturi potrivit si culori puternice, spun expertii in design citati de Mashable.com.

Logo-ul nu trebuie adaptat la un anumit trend, care este trecator prin definitie, deoarece logo-ul se va "lipi" de business pe termen nelimitat. Pentru un logo profesionist, ai nevoie de un designer profesionist.

Cum sa gasesti designerul de logo potrivit

Designerul potrivit este cel care are cunostinte de marketing, care intelege cultura de brand si are o anumita experienta si metodologie, in ceea ce priveste designul de logo-uri pentru companii.

Cel mai bun mod de a gasi un designer pentru logo-ul afacerii tale este prin cunostintele care au apelat la serviciile unui astfel de profesionist. La fel de bine, poti folosi contactele din retelele de socializare pentru a cere referinte.

#logo, #business, #website, #brand , #Web