Deutsche Bank valorifica avantajele sistemului Cisco Unified Communications

Joi, 18 Mai 2006, ora 17:13
1095 citiri

Cisco Systems a anuntat astazi ca a atins cifra de 8 milioane de telefoane de tip Cisco Unified Internet Protocol (IP) furnizate catre clientii companiei.Telefonul cu numarul 8 000 000 a fost instalat la Deutsche Bank, una dintre cele mai mari banci din lume.

Acest moment important demonstreaza adoptarea in crestere a tehnologiei Cisco Unified Communications si continuarea dominatiei Cisco pe piata comunicatiilor IP pe piata globala a companiilor de dimensiuni mari.

A"Pe masura ce piata comunicatiilor IP ia viteza, companii din lumea intreaga inteleg in continuare valoarea pe care sistemul Cisco Unified Communications o confera organizatiilor lorA" a spus Barry O'Sullivan, Vicepresedinte si Director General, IP Communications Business Unit la Cisco. A"Deutsche Bank, un client traditional al Cisco, isi extinde capacitatile de comunicatii prin implementarea serviciilor de voce prin IP bazate pe sistemele Cisco Unified CallManager 5.0 si telefoanele Unified IP CiscoA"

Bazandu-se pe o evaluare strategica a necesitatilor sale privind telefonia, Deutsche Bank a ales Cisco pentru furnizarea solutiei unificate de comunicatii. In prima etapa, Deutsche Bank va instala aproape 1000 de telefoane IP de tip Cisco Unified 7961 si 7911 in birourile sucursalelor sale din Statele Unite, cu potentiala extindere a serviciilor de voce la nivelul intregii sale structuri operationale din Statele Unite. Ca parte a acestei extinderi, Deutsche Bank implementeaza de asemenea software-ul Cisco Unified CallManager si sistemul de mesagerie vocala Cisco Unity, o solutie bazata pe IP, care combina functionalitatea sistemului de mesagerie vocala traditionala cu un browser de Web, ceea ce permite utilizatorilor sa acceseze si sa gestioneze mesajele vocale de pe un telefon sau un PC.

A"Cu noile noastre servicii Unified Communications de la Cisco, Deutsche Bank va putea sa integreze vocea, video si datele in cadrul unui singur sistem si cu un singur furnizorA" a spus Reiner Bayard, managing director si seful administrarii generale a retelelor de la Deutsche Bank. A"Vom fi capabili sa realizam cu usurinta scalarea retelei si a serviciilor pentru a face fata dezvoltarii ulterioare si vom creste productivitatea prin folosirea noilor servicii de mobilitate, cum sunt facilitatile de tip softphone si extension mobility.A"

Cu Cisco Extension Mobility, o facilitate intrinseca a software-ului Cisco Unified CallManager, angajatii Deutsche Bank se pot conecta la orice telefon IP Cisco, il pot personaliza cu propriul numar de telefon, cu setarile si registrul de numere de telefon proprii. De exemplu, directorii ce iau parte la reuniuni intr-un alt birou al Deutsche Bank se pot conecta cu ajutorul unui telefon Cisco 7961 Unified IP intr-o conferinta telefonica si sa foloseasca propriul buton personalizat de accesare a mesajelor, pentru a-si asculta mesajele stocate pe sistemul de mesagerie vocala a sistemului Cisco Unity, cu aceeasi usurinta cu care ar face-o din propriul birou. Aceasta permite angajatilor sa raspunda mai prompt la chestiunile urgente.

Bloombiz

www.directnews.ro - Topul stirilor zilei