Dezvoltarea de produse tech cu potential disruptiv la nivel global la How to Web - Product Track

Miercuri, 05 Noiembrie 2014, ora 15:41
1716 citiri
Dezvoltarea de produse tech cu potential disruptiv la nivel global la How to Web - Product Track
Foto: How to Web

Dezvoltatorii de produse in tehnologie pot afla mai multe despre product management, prioritizarea etapelor de dezvoltare sau coordonarea activitatilor pentru o executie impecabila participand la How to Web - Product Track, realizat in colaborare cu Mozaic Works.

Bilete Early Bird cu preturi incepand de la 69 EUR sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/tickets/ pana joi, 13 noiembrie.

Organizat in cadrul How to Web Conference 2014, How to Web - Product track aduce in atentia audientei product management-ul si modul in care pot fi dezvoltate produse tech cu potential disruptiv la scara globala. Pe 20 noiembrie, pe scena evenimentului vor urca specialisti cunoscuti la nivel international care vor impartasi bune practici si povesti de succes, stabilind astfel noi standarde de calitate pentru a oferi o experienta excelenta utilizatorului, de la primul si pana la ultimul click.

Este o provocare sa dezvolti produse care adreseaza piete variate si sa ai utilizatori care vorbesc o alta limba, au alte asteptari si o cultura diferita de a ta. Despre modul in care inveti sa lucrezi cu echipe distribuite intr-un mediu aflat in continua schimbare va vorbi Mark Tolmacs (Product Manager Ustream, Ungaria).

Ustream, startup video localizat in Silicon Valley, s-a confruntat cu aceasta problema inca de la inceput: avand echipele de product management si engineering localizate in Budapesta, compania a fost pusa in situatia de a rezolva rapid aceasta problema pentru a ramane competitiva pe o piata cu o evolutie foarte rapida. Solutiile si bunele practici folosite pentru a depasi aceasta provocare vor fi discutate deschis pe scena How to Web - Product track.

Despre cum dezvolti un produs centrat pe client si cum implici utilizatorii in procesul de dezvoltare al acestuia va vorbi Ragnas Sass, Co-Fondator si New Markets Pipedrive, aplicatie de management al relatiei cu clientii (CRM). Inca de la inceput, Pipedrive s-a concentrat pe a dezvolta cel mai bun produs pentru a raspunde nevoilor oamenilor de vanzari, iar cresterea sa a fost determinata de sustinerea primita de la utilizatorii multumiti. Astazi, Pipedrive are peste 50.000 utilizatori platitori din 120 de tari diferite, iar principalul motor de dezvoltare ramane in continuare feedback-ul primit de la utilizatori.

Pe langa sugestiile clientilor, datele pe care le ai la dispozitie trebuie folosite pentru a ghida dezvoltarea produsului tau. Mat Clayton (Co-Fondator & CTO Mixcloud, UK) va aduce in discutie diferitele modalitati in care Mixcloud foloseste datele disponibile in procesul de dezvoltare. El va oferi exemple recente despre modul in care au remodelat si optimizat functionalitati fundamentale precum paginile de cumparare si de inregistrare, folosind datele pe care le aveau la dispozitie.

Nu in ultimul rand, organizarea de hackathoane in interiorul firmei te poate ajuta sa iti duci produsul la un alt nivel deoarece lucrezi intr-un ciclu de dezvoltare cu etape de experimentare si codare foarte intensive.

Despre modul in care hackathoanele interne te ajuta sa rezolvi probleme si sa generezi idei va vorbi Martyn Davies (Developer Evangelist Sendgrid, UK), care va identifica aspectele din lumea hackathoanelor care pot fi utile pentru tine si echipa ta de dezvoltare, indiferent de dimensiunea acesteia.

Subiectele abordate nu se opresc aici. Agenda completa a How to Web Product Track si lista actualizata de invitati sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/product/, iar Bilete Early Bird cu preturi incepand de la 69 EUR pot fi cumparate pana joi, 13 noiembrie, pe site-ul conferintei http://2014.howtoweb.co/tickets/

How to Web Conference 2014 este un eveniment organizat cu sprijinul partenerilor principali Telekom Romania, IXIA, Bitdefender si Grapefruit si al partenerilor Avangate, Softlayer, CyberGhost, Hub:raum, Domain.me, Ambasada Canadei in Romania si Reea. Ajunsa la cea de a cincea editie internationala, conferinta propune in acest an un format mai complex, cu 4 track-uri despre tendintele viitorului & antreprenoriat, product management, dezvoltarea de jocuri si investitiile de tip angel, care abordeaza in profunzime subiecte specifice. In paralel, va avea loc si cea de a treia editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat cu premii in valoare totala de 20.000 USD pentru cele mai performante 32 de startup-uri in tehnologie din Europa Centrala si de Est.

Mediatizarea evenimentului este asigurata de parterii media principali Netocratic, Inventures.eu, Newtrend.bg, IT Dogadjaji, Digjitale, EMEA Startups, Startupper.gr, The Pole Society, Adevarul Tech, Play Tech, Hotnews.ro, Forbes Romania, Wall Street, Capital, Yoda, Times New Roman si de partenerii media Cariere, Business Review, Business Woman, Business Cover, Business 24, Incont.ro, Manager Express, Today Software Magazine, Gadget Trends, Comunicatii Mobile, PC World, Agora, Games Arena, Ctrl-D, Startups.ro, Romania Libera, Academia Catavencu, Evenimentul Zilei, Zelist, Comunicatedepresa.ro, Ziare.com, IT Channel, Softlead, Impact FM, Market Watch si Ejobs.

How to Web Conference 2014 se bucura de sustinerea comunitatilor partenere Startup Pirates, Start It Smart, it.com.mk, Europreneurs, Romanian Startups, ANIS, Girls in Tech, Big Data, Tabara de Testare, Timisoara Startup Hub, Spherik Accelerator, Cluj Cowork, Ruby Tribe, Akcees, JCI Iasi, Startup Weekend Romania, Startup Weekend Cluj, Startup Weekend Iasi si Startup Weekend Mures.

#How to Web 2014, #How to Web Product Track , #Web