Retelele de socializare, in centrul campaniei prezidentiale din SUA

Duminica, 14 Octombrie 2012, ora 17:15
1492 citiri
Retelele de socializare, in centrul campaniei prezidentiale din SUA

Daca alegerile prezidentiale americane ar avea loc pe retelele de socializare, democratul Barack Obama ar castiga cu un avans considerabil in fata rivalului sau republican Mitt Romney, noteaza duminica intr-un comentariu AFP.

Cu peste 20 de milioane de abonati pe Twitter si peste 30 de milioane de like-uri pe Facebook, presedintele democrat, care a facut deja din Internet si retelele de socializare unul dintre punctele forte ale campaniei sale din 2008, l-a depasit cu mult pe rivalul sau republican. Romney are 1,3 milioane de "fani" pe Twitter si 8,8 milioane de like-uri pe Facebook.

Prima dezbatere televizata dintre cei doi candidati, pe 3 octombrie, a generat peste 10 milioane de mesaje pe Twitter, devenind astfel "evenimentul politic american cel mai dezbatut pe aceasta retea sociala".

Pentru promovarea unei candidaturi, strangerea de fonduri sau criticarea adversarului, la fel de util ca Twitter este si reteaua Facebook si, in sens mai larg, Internetul, insa toate aceste activitati pot fi de asemenea o sabie cu doua taisuri.

O echipa de campanie, pentru a fi victorioasa, "trebuie sa invete sa gestioneze haosul" de pe Twitter si milioanele de mesaje care sunt transmise in fiecare zi, sustine la randul sau Alan Rosenblatt, de la "Center for American Progress Action Fund".

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#retele socializare SUA 2012, #campanie electorala SUA retele socializare, #Obama retele socializare , #Web