Jocurile Olimpice de la Londra: Cum poti face profit ca sponsor?

Marti, 17 Iulie 2012, ora 18:43
2599 citiri
Jocurile Olimpice de la Londra: Cum poti face profit ca sponsor?

Competitia pe piata sponsorilor Jocurilor Olimpice de la Londra este la fel de dura ca cea de pe terenurile sportive. Ce au de castigat companii precum Coca Cola, Heineken sau Puma din statutul de sponsor oficial?

IEG, o firma de consultanta, care a lucrat cu sponsorii si organizatorii Jocurilor Olimpice a identificat modalitati prin care companiile implicate in organizarea evenimentului au mari sase sa faca profit si din calitatea de sponsor, scrie Businessinsider.

In timp ce, unele companii mizeaza pe recunoasterea internationala de pe urma calitatii de sponsor a Jocurilor Olimpice, altele profita de "ocazie" si de functie pentru a se promova.

Coca Cola, sponsor international

Pentru a face Olimpiada o experienta relevanta si pentru tineri, Coca Cola l-a delegat pe Mark Ronson sa creeze o linie melodica in care sa fie incorporate sunetele produse de atleti in timpul competitiilor. Melodia se numeste "Move to the Beat", iar Cola isi "provoaca" fani sa o remixeze si sa creeze videclipuri, pe care sa le promoveze pe retelele de social media.

Puma, sponsor oficial

Potrivit unui comunicat de presa, Puma a ales sa fie sponsor al Jocurilor Olimpice pentru a sustine evenimentele sportive, compania fiin partenerul oficial al atletilor din Jamaica. Adevarata miza este, insa, asocierea cu Usain Bolt. Marcile pe care le poarta ceilalti atleti devin neimportante in comparatie cu cea purtata de cel mai rapid om din lume.

Heineken, partener oficial si sponsor

Heineken a fost desemnata berea oficiala a Jocurilor Olimpice de la Londra. In plus, brandul a devenit cel mai important suporter al sportivilor olandezi de la Olimpiada intrucat locuinta in care a fost cazata echipa reprezentativa a tarii a fost denumita Heineken Holland House, devenind si un important punct de atractie turistica pentru turistii.

British Airways, Official Partner

British Airways profita de Jocurile Olimpice pentru a pune echipa de creativi la treaba. In spoturile publiciatre, BA a cerut englezilor sa evite, pe cat posibil in perioada JO calatoriile cu avionul si sa ramana acasa sa sustina reprezentativa Marii Britanii.

British Airways isi incurajeaza clientii sa "personalizeze" spotul publicitar care va fi difuzat pe ecranele din avioanele BA atunci cand acestea survoleaza deasupra cartierelor acestora.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#castiguri sponsori Jocurile Olimpice Londra, #Jocurile Olimpice sponsori, #sponsori JO Londra 2012 profit , #Investitii