Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Jocurile Olimpice de la Londra: Cum poti face profit ca sponsor?

Jocurile Olimpice de la Londra: Cum poti face profit ca sponsor?


Competitia pe piata sponsorilor Jocurilor Olimpice de la Londra este la fel de dura ca cea de pe terenurile sportive. Ce au de castigat companii precum Coca Cola, Heineken sau Puma din statutul de sponsor oficial?

IEG, o firma de consultanta, care a lucrat cu sponsorii si organizatorii Jocurilor Olimpice a identificat modalitati prin care companiile implicate in organizarea evenimentului au mari sase sa faca profit si din calitatea de sponsor, scrie Businessinsider.

In timp ce, unele companii mizeaza pe recunoasterea internationala de pe urma calitatii de sponsor a Jocurilor Olimpice, altele profita de "ocazie" si de functie pentru a se promova.

Coca Cola, sponsor international

Pentru a face Olimpiada o experienta relevanta si pentru tineri, Coca Cola l-a delegat pe Mark Ronson sa creeze o linie melodica in care sa fie incorporate sunetele produse de atleti in timpul competitiilor. Melodia se numeste "Move to the Beat", iar Cola isi "provoaca" fani sa o remixeze si sa creeze videclipuri, pe care sa le promoveze pe retelele de social media.

Puma, sponsor oficial

Potrivit unui comunicat de presa, Puma a ales sa fie sponsor al Jocurilor Olimpice pentru a sustine evenimentele sportive, compania fiin partenerul oficial al atletilor din Jamaica. Adevarata miza este, insa, asocierea cu Usain Bolt. Marcile pe care le poarta ceilalti atleti devin neimportante in comparatie cu cea purtata de cel mai rapid om din lume.

Heineken, partener oficial si sponsor

Heineken a fost desemnata berea oficiala a Jocurilor Olimpice de la Londra. In plus, brandul a devenit cel mai important suporter al sportivilor olandezi de la Olimpiada intrucat locuinta in care a fost cazata echipa reprezentativa a tarii a fost denumita Heineken Holland House, devenind si un important punct de atractie turistica pentru turistii.

British Airways, Official Partner

British Airways profita de Jocurile Olimpice pentru a pune echipa de creativi la treaba. In spoturile publiciatre, BA a cerut englezilor sa evite, pe cat posibil in perioada JO calatoriile cu avionul si sa ramana acasa sa sustina reprezentativa Marii Britanii.

British Airways isi incurajeaza clientii sa "personalizeze" spotul publicitar care va fi difuzat pe ecranele din avioanele BA atunci cand acestea survoleaza deasupra cartierelor acestora.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1997 ori