Olimpiada, mai valoroasa decat Google

Joi, 26 Iulie 2012, ora 20:06
1543 citiri
Olimpiada, mai valoroasa decat Google

Jocurile Olimpice au devenit mai valoroase decat Google, ca brand, potrivit unei analize realizate de Brand Finance.

Astfel, evenimentul sportiv ar valora circa 47,5 miliarde de dolari, fiind doar in urma companiei Apple, al carei brand valoreaza 70,6 miliarde de dolari, dar deasupra Google, de pe locul trei, cu un brand evaluat la 47,4 miliarde de dolari, relateaza CNN Money.

Aceasta cifra, bazata pe declaratiile financiare ale Comitetului Olimpic International, situeaza Olimpiada cu mult deasupra principalilor sai sponsori, precum Samsung (38,2 miliarde de dolari), General Electric (33,2 miliarde de dolari) si Coca-Cola (31,1 miliarde de dolari).

Jocurile Olimpice, inventate in Grecia Antica, au fost inviate de francezul Pierre de Coubertin, la sfarsitul anilor 1800. La circa 116 ani dupa prima editie a Jocurilor Olimpice moderne, desfasurate in Atena, acest brand valoreaza de 134 de ori mai mult decat Banca Nationala a Greciei (354 de milioane de dolari).

Citeste mai multe despre Olimpiada, mai valoroasa decat Google pe Ziare.com.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#valoare Jocuri Olimpice Google, #valoare Jocuri Olimpice 2012, #investitii Jocuri Olimpice 2012 , #Investitii