Jocurile Olimpice: Poti urmari online 3.500 de ore de transmisie?

Vineri, 29 Iunie 2012, ora 09:01
1916 citiri
Jocurile Olimpice: Poti urmari online 3.500 de ore de transmisie?

Reteaua de televiziune NBC devine mai sociala si mai digitala asa cum nu a fost niciodata, cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Londra.

Televiziunea va face video streaming via NBCOlympics.com si prin intermediul aplicatiilor mobile, care vor fi lansate la mijlocul lunii iulie.

Unul dintre directorii grupului, Mark Lazarus, a declarat ca transmisia live de oriunde si oricand a fost o alegere usoara, avand in vedere stadiul de inovare tehnologica la care s-a ajuns.

Practic, NBC va avea live streaming pentru toate evenimentele care se vor desfasura in cadrul Jocurilor Olimpice.

NBC a adaugat, de asemenea, componente sociale pentru a-si promova transmisiile. Spre exemplu, a gazduit o conferinta video pe Google+ cu jucatorul de fotbal americxan Megan Rapinoel. La inceputul acestei saptamani, a anuntat un parteneriat "olimpic" cu Shazam.

"Vor fi primele Jocuri Olimpice pe Twitter si vom acorda un timp semnificativ intelegerii interactivitatii dintre oameni, cum se conecteaza acestia intre ei si ce inseamna acest lucru", a declarat Alan Wurtzel, cercetator sef in cadrul NBC Universal.

NBC nu este singura entitate care va face streaming video in aceasta vara de la Jocurile Olimpice. Canalul YouTube dedicat Jocurilor Olimpice va transmite 2.200 de ore de reportaje HD pentru locuitori din 64 de teritorii din Asia si Africa.

Mediul digital si social vor juca un rol masiv la Jocurile Olimpice de la Londra. In aprilie, Comitetul International Olimpic a lansat un portal cu atletitii de la Olimpiada, prin intermediul caruia fanii pot verifica fiecare atlet pe Facebook sau ii pot urmari activitatea pe Twitter.

Portalul Facebook ii ofera utilizatorului posibilitatea de a naviga si de a da like paginilor sportivilor si echipelor care participa la Jocurile Olimpice 2012, dar si de a vedea noutatilor si actualizarile centrate in jurul sporturilor. Utilizatorii sunt invitati sa urmareasca ultimele noutati ale Jocurilor Olimpice si sa le primeasca in fluxul lor de stiri Facebook (News Feed).

Pagina lansata de Facebook nu contine publicitate, pentru ca Facebook nu este un partener oficial al Jocurilor Olimpice. Potrivit surselor din piata, atat Twitter cat si Google+ vor lansa pagini similare in retelele lor.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#jocurile olimpice 2012, #Jocurile Olimpice transmisie live, #Jocurile Olimpice Social Media , #Stiri Jocurile Olimpice