Miercuri, 05 August 2009, ora 11:29
1026 citiri
Kraft Foods Inc., al doilea grup alimentar mondial, a anuntat miercuri o crestere cu 11% a profitului din al doilea trimestru, in contextul scaderii costurilor de productie, scrie Bloomberg, transmite NewsIn.
Rezultatul net a urcat la 827 milioane dolari in perioada analizata, de la 745 milioane dolari in al doilea trimestru din 2008.
Vanzarile au scazut cu 5,9%, la 10,2 miliarde dolari.
Grupul, impreuna cu
marile companii rivale Kellog Co. si General Mills Inc., a taiat costurile si a mentinut preturile ridicate, pentru a face fata cheltuielilor cu materiile prime.
Compania a urcat estimarile privind castigurile din 2009, la 1,93 dolari/actiune, de la 1,88 dolari/actiune.
Titlurile companiei, al carei actionar principal este Berkshire Hathaway Inc., firma condusa de Warren Buffett, s-au ieftinit cu 28,10 dolari/titlu, in sedinta de marti.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Sphera Franchise Group, grupul de companii care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, iar la nivel internaţional, restaurante KFC în Republica...
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...