Lansarea Corolla sedan si Auris a crescut vanzarile Toyota in primul trimestru cu 87%

Vineri, 13 Aprilie 2007, ora 09:18
1219 citiri

Vanzarile Toyota Romania au crescut, in primul trimestru al anului, cu 87% fata de primele trei luni din 2006, pe fondul lansarii modelelor Corolla sedan si Auris si a perspectivelor pozitive asupra evolutiei pietei, au declarat, pentru NewsIn, reprezentantii companiei.

Toyota a vandut in primele trei luni pe piata romaneasca 1.919 automobile, in crestere cu 87% fata de cele 1.027 comercializate in ianuarie, februarie si martie 2006. Luna trecuta, producatorul japomez a vandut 815 vehicule Toyota si cinci masini Lexus (marca de lux a Toyota). In martie 2006 s-au vandut 429 de masini Toyota, iar luna trecuta numarul a crescut cu 90%.

In cea de-a treia luna din 2007, cele mai vandute modele Toyota au fost Corolla (219 unitati), Yaris (166 de unitati) si Avensis cu 138 de unitati. Cel mai nou model lansat de Toyota - Auris, intrat pe piata in martie - si-a gasit 25 de clienti. Japonezii au mai lansat in Romania, anul acesta, si noua generatie Corolla sedan, model care a fost pus in vanzare in ianuarie.

In 2005, cand Toyota a vandut 3.913 automobile in Romania, compania a terminat cu o cifra de afaceri de 77,7 milioane euro, iar anul trecut, cand vanzarile au atins 6.161 de unitati, cifra de afaceri a depasit 100 milioane de euro, insa valoarea exacta va fi comunicata in cursul lunii aprilie.

Anul acesta tinta de vanzari este de 8.000 - 8.500 de unitati. Toyota Romania isi bazeaza prognoza pe trei factori : modelele ce urmeaza a fi lansate, extinderea retelei de dealeri si un program de imbunatatire a serviciilor oferite clientilor.

Toyota va mai deschide oficial in acest an inca trei complexe de tip "3S", puncte de vanzare cu showromm, service si depozit de piese de schimb. In prezent, importatorul are patru astfel de complexe functionale, iar pana la 1 iunie va avea in total sapte: doua in Bucuresti, si cate unul in Bacau, Pitesti, Baia Mare, Timisoara si Cluj. Investitia medie pentru un astfel de complex este in jurul a trei - cinci milioane euro. Pe langa aceste reprezentante de tip "3S", Toyota isi mai distribuie automobilele prin alte 16 showroomuri pe care importatorul spera sa le transforme in complexe "3S" pana la finele anului 2008.

In 2007, Toyota isi bazeaza cresterea pe modelele de volum, Yaris - lansat anul trecut pentru care tinta de vanzari se apropie de 2.000 de unitati, noul Corolla sedan cu o tinta de vanzari de 1.500 de unitati si Auris, pentru care obiectivul de vanzari este de 1.200 de unitati in 2007 si 2.000 de unitati in urmatorul an.

In plus, pe fondul unei campanii de promovare la TV si prin panouri stradale, Toyota spera sa vanda in acest an 200 de masini Lexus, dupa ce in 2006 a reusit sa vanda 45.

Tadashi Arashima, CEO al Toyota Motor Europe, declara in octombrie 2006, pentru NewsIn, ca in timp, marca nipona va ajunge sa aiba si in Romania o cota de piata apropiata de cele 6% pe care marca le are pe piata europeana. In prezent, Toyota are putin peste 2% din piata romaneasca, iar compania asteapta in 2011 vanzari de 21.000 de unitati in Romania.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Depozitul pentru deșeuri industriale periculoase de la Copșa Mică a fost închis. România scapă de plata penalităților la nivel UE
Depozitul pentru deșeuri industriale periculoase de la Copșa Mică a fost închis. România scapă de plata penalităților la nivel UE
România a evitat plata penalităţilor după ce Garda de Mediu din Sibiu a închis depozitul neconform de deşeuri industriale periculoase al Sometra SA din Copşa Mică, oraş care zeci de ani...
Sprijin pentru producția mașinilor electrice Ford în România: „Veste extraordinară pentru mediu”
Sprijin pentru producția mașinilor electrice Ford în România: „Veste extraordinară pentru mediu”
Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a declarat, marţi, 19 martie, că la fabrica Ford de la Craiova se va produce în curând primul autoturism electric. El a menţionat că în România au fost...