Didac Lee - directorul si fondatorul Inspirit si membru in boardul FC Barcelona - se va numara printre vorbitorii celui mai prestigios congres de publicitate online al anului- Interact Congress care va avea loc in perioada 30-31 Mai la Barcelona.
Tema congresului in acest an este Digital Brandscape si se va explora rolul strategiei digitale inovative in dezvoltarea brandurilor.
Didac Lee va prezenta, in a doua zi a conferintei, tehnici pe care le-a dezvoltat de-a lungul timpului si care au dus la transformarea echipei FC Barcelona intr-un brand de mare succes international. El se alatura unei impresionante liste de speakeri cum ar fi Lothar Hocker, Purchasing Group Manager, Procter & Gamble, Peter Blackshaw, Global Digital Chief, Nestle, Pierre Delsaux, Deputy Director General, Comisia Europeana si Igor Beuker, forndatorul si managerul LaComunidad. Guy Phillipson, CEO, IAB UK va conduce o serie de dezbateri despre formatele digitale premium.
Vor fi de asemenea prezente studii de caz de catre James Kirkham, Co-founder, Holler, Laurent Delaporte, EMEA Vice President, Microsoft Advertising, si Inga Hlin Palsdottir, Director, Marketing & Visit Iceland, Promote Iceland care va fi acompaniata in prezentarea studiului de catre Mads Holmen, Planning Director Goviral si Laura Wood, Partner, The Brooklyn Brothers.