Managerii de HR, cei mai interesati de implicarea in proiecte sociale

Miercuri, 29 Martie 2017, ora 11:30
2663 citiri
Managerii de HR, cei mai interesati de implicarea in proiecte sociale

In luna martie a acestui an, au fost finalizate rezultatele primului studiu realizat in 2017 de platforma de afaceri Business Days, care a analizat, separat si per ansamblu, preocuparile directorilor generali/CEO si ale managerilor de departament, cu focus special pe HR, Comercial, Marketing, Comunicare, Operational si Financiar.

Studiul a relevat punctele de vedere ale unor diverse roluri dintr-o organizatie legat de problemele cu care se confruntau la momentul derularii studiului si, de asemenea, legat de nevoile de dezvoltare ale acestora.

Astfel, cercetarea a identificat zonele de interes si preocuparile managerilor din organizatiile romanesti, pentru a intelege incotro se indreapta atentia si efortul lor.

Totodata, cercetarea a aflat dorinta managerilor de a se implica in proiecte cu impact social si de a contribui la remodelarea societatii si, in special, de a ajuta in adaptarea generatiei tinere la nevoile si cerintele pietei muncii, pentru a realiza absorbtia eficienta a acestora in companiile care cauta cu disperare talente si, totodata, pentru a reduce dorinta tinerilor de a pleca din tara.

"Este interesant de remarcat ca exista o discrepanta intre interesul si focusul managerilor de marketing si HR manageri in ceea ce priveste brandul de angajator, intrucat aceasta componenta nu pare sa fie deloc in atentia departamentelor de marketing si comunicare. Desi toate companiile se plang de lipsa talentelor si de dificultati de recrutare, in continuare construirea brandului de angajator intra aproape exclusiv in apanajul HR", arata Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days.

Un alt aspect interesant este interesul diferit pe care il au managerii de departament legat de implicarea in proiectele sociale:

* cel mai mare apetit si disponibilitate il au managerii de HR;

* pe locul 2 se situeaza managerii comerciali;

* pe locul 3 se situeaza CEO/GM;

* cea mai mica dorinta de implicare se manifesta la cei din marketing si in cadrul departamentelor financiare si operationale.

Cercetarea efectuata de Business Days s-a derulat pe un esantion de 130 de antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor de HR, Marketing, Comunicare, Comercial, Operational si Financiar si profesionisti, ca preambul pentru Iasi Business Days 2017, editie care deschide seria evenimentelor de afaceri Business Days din acest an.

Initiativa Business Days de a sonda periodic nevoile mediului de afaceri din Romania a venit ca un pas firesc generat de noua arhitectura a evenimentului.

"Inca de anul trecut, am reorganizat structura evenimentelor Business Days si am ordonat sesiunile din cadrul unei editii pe 3 paliere. Primul se focuseaza pe inspiratie si este centrat pe trenduri, tendinte si analize asupra factorilor care impacteaza mediul economic si societatea (aproximativ 25% din continutul evenimentului).

Al doilea se focuseaza pe dezvoltarea abilitatilor si competentelor profesionale, cu accent pe managementul resurselor umane, pe aspectele comerciale si a relatiilor cu clientii, pe aspectele de marketing si comunicare si pe aspectele de management strategic si operational (aproximativ 40% din continutul evenimentului).

Al treilea se focuseaza pe dezvoltarea afacerii atat din perspectiva antreprenorilor, cat si din perspectiva managerilor care sunt factori de decizie, cu accent atat pe aspectele interne ale unei organizatii (remodelare, restructurare, reorganizare, eficientizare, profitabilizare, reducerea riscurilor, cresterea productivitatii, cresterea nivelului de competenta si a valorii organizatiei) cat si pe cele externe (dezvoltare pe piata existenta, acces pe piata externa, dezvoltare pe alte nise sau piete, diversificarea activitatii, cresterea competivitatii, acces la resurse pentru dezvoltare, parteneriate, business networking) ", spune Laszlo Pacso.

Editia din 2017 a Iasi Business Days, cel mai mare eveniment de business din regiunea Nord-Est a Romaniei, organizat in colaborare cu Primaria Municipiului Iasi si Palatul Culturii Iasi, va avea loc in perioada 5-6 aprilie, la Congress Hall- Palas Iasi si la Palatul Culturii.

100 de speakeri antreprenori, manageri si profesionisti de top vor conferentia in 40 de manifestari atent alese in urma concluziilor studiului mai sus amintit.

Peste 600 de participanti din regiunea de Nord-Est, din tara si din Republica Moldova vor fi prezenti la eveniment. Participantii activeaza in industrii precum: IT, financiar-bancar, asigurari, outsoursing, publicitate, productie, distributie, horeca, tehnologie, medicala, turism, viticultura, textila, retail.

Mai multe detalii despre program, speakeri si optiunile de inscriere puteti gasi la adresa https://www.businessdays.ro/Evenimente/Iasi-Business-Days-2017.

Inscrierile sunt deschise pana marti, ora 12:00, in limita locurilor disponibile!

Evenimentul este sustinut de: Primaria Municipiului Iasi, Palatul Culturii Iasi, Raiffeisen Leasing, Fan Courier, Dedeman, UniCredit Bank, Oracle, Patria Bank, Zitec, Galaxy Design, Bonduelle, Chivas the Venture, Philip Morris, Eokey.ro, AGEO Biz, Autonom, Dallmayr, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Bittnet Systems, Agentia de Print, Easy Host, Grafoprint, Hotel Unirea, Ramada Iasi City Center, Little Texas, Iassium Residences, BMW Automobile Bavaria, Camera de Comert si Industrie Iasi, ANIS, Tehnopolis, Clustero, GPEC, Ai Succes, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor.

Parteneri media: Romania Libera, Europa FM, 9AM, Business Cover, Piata Financiara, Jurnalul de Afaceri, Business 24, Ziare.com, Chic-Elite.ro, Softlead, Avocatnet.ro, IQads, Smark, Zelist Monitor, Editura Amaltea, Ziarul de Iasi, Evenimentul regional al Moldovei, WINK, Prima TV, Radio Hit, Tele'M, Iasi TV Life, Mood Mag, ReporterIS, Impact FM, Iasul In Afaceri, Viva FM, TV Apollonia, Inoras.ro, Iasi Fun, Suceava News, Roman FM.

De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, aplicația de mesagerie cunoscută pentru protecția datelor utilizatorilor, anunță introducerea unor noi funcționalități care vor spori confidențialitatea utilizatorilor, în special...
#Ia i Business Days 2017 , #HR Manager