Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandurile de lux "se conecteaza" la tehnologia mobila

Brandurile de lux "se conecteaza" la tehnologia mobila


Industria produselor de lux s-a dezvoltat puternic in ultimii doi ani, pentru a satisface nevoile consumatorilor. Incercarea brandurilor de lux de a imbina avansul tehnologic din domeniul telefoanelor mobile cu interesul consumatorului au dus la aparitia unor creatii complexe.

Consumatorii au nevoie de conexiunea digitala, o pasiune pe care se asteapta sa o impartaseasca si brandurile lor preferate, potrivit bornrich.com.

Pana in prezent, mai multe branduri de lux au dezvoltat aplicatii pentru telefoane mobile. Iata care sunt cele mai cautate aplicatii de acest tip in randul consumatorilor high-class:

1. Mercedes



Conceputa ca o modalitate de a te conecta la modelul tau favorit Mercedes-Benz, aplicatia mobila "mbrace" iti ofera acces la selectarea serviciilor de la distanta, folosind un iPhone compatibil sau un smartphone pe care ruleaza Android. Aplicatia iti ofera posibilitatea de a actiona usa masinii de la distanta, asistenta pentru drum si multe alte servicii.

Compania a lansat si succesorul acestui sistem telematic, "mbrace 2", care este centrat in principal pe campul de social media (Twitter, Facebook si Yelp).

2. Gucci



Casa de moda Gucci s-a conectat la mecanismele cele mai performante de pe piata tehnologiei pentru a-si atrage clientii. Brandul de lux ofera aplicatia Gucci pentru iPhone si iPod.

Aplicatia constituie o sinteza intre lumea modei, tehnologiei si muzicii, oferind acces exclusiv la cele mai noi imagini cu produsele Gucci, inregistrari video, spectacole de moda, sau cele mai recente colectii si produse din magazine.

3. Dolce & Gabbana



Casa de moda italiana s-a adaptat la tehnologie prin aplicatia pentru iPhone, care ofera consumatorilor pasionati de acest domeniu o noua experienta. Aceasta combina o interfata cu tendinte din moda, fiind disponibila in App Store-ul Apple.

Aplicatia Dolce & Gabbana este cea de-a doua initiativa a brandului. Reprezentantii companiei doresc sa fie alaturi de consumatori in viata lor reala prin intermediul acestor inovatii.

4. H&M



Retailerul de moda H&M a lansat o aplicatie pentru iPhone, ce poate fi gasita in App Store-ul Apple, in urma cu doi ani. Aplicatia nu ii da utilizatorului posibilitatea de a cumpara produsul, dar ii permite sa afle ce articole se gasesc in prezent in magazin.

Aplicatia este folosita in campania de marketing a retailerului si ofera informatii despre magazinul H&M cel mai apropiat.

5. Cartier



Casa de bijuterii Cartier din Franta s-a lansat in lumea aplicatiilor pentru telefoane mobile anul trecut, cand a dezvoltat o aplicatie ce ofera viitoarelor mirese posibilitatea de a realiza online designul inelului pe care il vor purta.

Pentru a materializa aceasta afacere, consumatoul trebuie sa cumpere articolele exclusiv din magazinele Cartier.

Utilizatorii au si posibilitatea sa isi aleaga formatii pentru petrecerile de logodna sau nunta, fiind condusi catre o pagina web cu diverse stiluri Cartier. Cumparatorii pot analiza minutios si inelele din mai multe unghiuri.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1214 ori