Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Luxul, la promotie: Designerii din Cocor ofera reduceri de 70% - Interviu Business24

Luxul, la promotie: Designerii din Cocor ofera reduceri de 70% - Interviu Business24


Iubitorii produselor de lux nu renunta in a investi zeci de milioane in produsele designerilor nici pe timp de criza. Galeria Designerilor Romani din Cocor a pregatit reduceri de 70% la toate produsele din sezonul toamna-iarna 2011.

Pentru sezonul care abia incepe, cei mai cunoscuti designeri romani promit sa jongleze cu contrastele, creand un echilibru intrigant intre culori.

"Galeria Designerilor Romani, singurul magazin multibrand din Romania care reuneste creatiile a aproximativ 50 de designeri autohtoni, situata la etajul al doilea al centrului comercial Cocor, a inregistrat vanzari de aproape 1 milion de euro pe parcursul anului 2011.

Vanzarile raportate anul trecut de Galeria Designerilor Romani sunt cu circa 15% mai mari fata de estimarile initiale, pe fondul unui interes din ce in ce mai crescut al clientilor pentru creatiile celor mai cunoscuti designeri locali", a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor, intr-un interviu acordat Business24.

La sfarsitul lunii septembrie 2011 ati organizat festivalul de moda Cocor Fashion Days. Cand vor fi prezentate colectiile de primavara-vara 2012 ale designerilor romani si la ce fel de colectii va asteptati anul acesta? V-ati gandit cine va fi vedeta evenimentului?

Cu siguranta vom pregati un eveniment de lansare pentru colectiile de primavara-vara ale designerilor romani din Galeria Designerilor Romani. Nu ne-am gandit inca cine va fi vedeta evenimentului.

Pana atunci, principalul "eveniment" este sezonul reducerilor, majoritatea maganizelor din Cocor oferind discount-uri de pana la 70%.

Se spune ca milionarii nu renunta la lux nici macar pe timp de criza. Cum au mers vanzarile anul trecut la Galeria Designerilor romani?

Galeria Designerilor Romani, singurul magazin multibrand din Romania care reuneste creatiile a aproximativ 50 de designeri autohtoni, situata la etajul al doilea al centrului comercial Cocor, a inregistrat vanzari de aproape 1 milion de euro pe parcursul anului 2011.

Vanzarile raportate anul trecut de Galeria Designerilor Romani sunt cu circa 15% mai mari fata de estimarile initiale, pe fondul unui interes din ce in ce mai crescut al clientilor pentru creatiile celor mai cunoscuti designeri locali.

Pentru inceputul lui 2012, Galeria Designerilor Romani tine pasul cu reducerile de nerefuzat oferite de magazinele din cadrul centrului comercial Cocor si vine cu reduceri de pana la 70% pentru colectiile de toamna-iarna. Pentru tinutele din acest sezon, designerii jongleaza cu textura, contrastul si culorile.



Sunt asociate influentele feminine cu cele masculine, culorile calde cu nuantele metalic reci, sunt incorporate tendinte vechi cu tendinte noi si se creaza un echilibru intrigant intre culori.

Galeria Designerilor Romani este un punct de interes datorita unicitatii pe piata din Romania, fiind singurul magazin multibrand din Romania care reuneste creatiile a peste 50 de designeri autohtoni - numar care aproape s-a dublat in ultimul an.

Si in acest an, vrem sa imbogatim numarul de designeri prezenti in Galerie, dar dorim sa oferim clientilor si experiente noi de shopping.

Pe timp de criza, majoritatea romanilor se feresc de produsele scumpe. Ce parghii de atragere a vizitatorilor va folosi Cocor in strategia sa de marketing pe anul 2012?

E mult spus ca romanii se feresc de produse scumpe pe timp de criza, variaza de la caz, la caz, insa Cocor nu este un centru comercial cu produse scumpe, ci se adreseaza tuturor bugetelor, oferind calitate la un pret accesibil.

Cu toate ca piata publicitatii a fost destul de grav afectata de criza, Cocor Media Channel a generat in 2010 venituri de 1,7 milioane de euro in urma vanzarii de spatiu publicitar. Cum a fost anul 2011 pentru Cocor Media Channel si ce estimari aveti pentru veniturile Cocor Media Channel in acest an?

Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, a raportat in 2011 o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro in urma vanzarii de spatiu publicitar outdoor. COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter.

In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului COCOR a inregistrat in 2011 un trafic mediu de aproape 3 milioane masini/luna pe 6 din cele 8 benzi de circulatie ale bulevardului I.C.Bratianu.

Rezultatele obtinute in 2011 arata interesul crescut al clientilor pentru outdoor-ul digital spectacular. In plus, pozitionarea Cocor Media Channel la kilometrul zero al capitalei si faptul ca este singurul vehicul outdoor dotat cu traffic counter asigura brand-urilor atat maximul de vizibilitate cat si datele necesare pentru evaluarea campaniilor

Aveti cel mai modern centru SPA din Romania. Cat de mare a fost apetitul clientilor pentru spa in 2011?

In 2011, numarul clientilor care au apelat la serviciile Cocor Spa a fost in usoara scadere, insa cei care au apelat au cerut pachete mai complexe, deci a existat un echilibru.

Anul trecut Cocor Spa a avut cateva directii pe care a mers: gasirea unui brand de cosmetice bio cu care sa se asocieze, o colaborare cu brandul Clarins, dar si introducerea unor tehnici inovatoare fara costuri suplimentare.

Cum vedeti piata de lux in acest moment si in perspectiva?

Momentan, piata de lux este inca afectata de criza din ultimii ani si ramane o piata de nisa.

In momentul in care economia locala va fi pe un trend ascendent, si piata luxului va urma aceeasi directie.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2558 ori