Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Reteta de succes: Brandurile de lux creeaza produse destinate exclusiv Chinei

Reteta de succes: Brandurile de lux creeaza produse destinate exclusiv Chinei


Brandurile de lux creeaza produse destinate exclusiv pietei din China, iar acestea au in structura lor elemente ce tin de traditia si cultura regiunii.

Cartier s-a alaturat brandurilor de lux care realizeaza produse destinate exclusiv pietei chineze. Recent, compania a prezentat noua editie limitata de ceasuri Rotonde de Cartier, disponibila numai in Hong Kong, potrivit CPP-Luxury.

Fiecare ceas are ca tema numarul opt, considerat a fi cel mai norocos in culturile asiatice. Editia limitata include ceasuri din aur alb, fiecare piesa avand un pret de 24.700 de dolari, si ceasuri din aur roz, la pretul de 23.000 de dolari.

In luna martie, producatorul de ceasuri de lux Blancpain a prezentat o versiune exclusivita a primului ceas de mana care avea incorporat un calendar chinezesc traditional. Ceasul cu calendarul chinezesc produs de Blancpain are la baza o serie de principii fundamentale ale traditiei asiatice.

Brandul de lux Montblanc dezvolta produse exclusiv pentru piata chineza din anul 2000, realizand pana acum mai multe editii limitate: 2000 Year of the Golden Dragon, 2001 Sakura Limited Edition 333 sau 2002 Qing Dynasty. Editia limitata Qing Dinasty este un tribut adus marilor maestri care s-au ocupat de arta sculpturii in jad in a doua jumatate a ultimului mileniu. Aceasta arta a constituit o sursa de inspiratie pentru artizanii Montblanc.

Si producatorii de masini de lux Rolls-Royce dezvolta editii limitate de automobile pentru piata chineza. Rolls-Royce a lansat la inceputul acestui an modelul Year of the Dragon Phantom, pentru a comemora 2012, anul Dragonului.

Porsche a sarbatorit anul acesta cea de-a zecea aniversare in China cu o editie limitata Porsche 911 Turbo S.

Jaguar a lansat la inceputul acestei luni modelele sedan XF si XJ, adaptate pietei din China.

Lanturile hoteliere de lux exploateaza de asemenea potentialul pietei din China. Peninsula Hotels a lansat doua programe destinate unitatilor sale din Hong Kong, Shanghai si Beijing.

Programul "Lifestyle Academy" le prezinta oaspetilor cea mai buna modalitate de a alege un meniu, modul in care pot deveni gazdele perfecte la organizarea unei cine si principalele etichete cerute in cadrul unei cine de lux.

Celalalt program, "The Very Best of America", ofera oaspetilor bilete la spectacolele de pe Broadway si evenimente sportive.

St Regis Hotels implementeaza un program de schimb de experienta cu clientii chinezi.

Saptamana trecuta, BTG (Beijing Tourism Group) si Kempinski Hotels au prezentat, in Beijing, primul hotel de lux chinezesc, NUO, care imbina stilul de viata modern cu traditia culturala, arta contemporana si cultura.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1330 ori