Apetitul Chinei pentru produsele de lux sfideaza criza

Luni, 22 Octombrie 2012, ora 18:29
2348 citiri
Apetitul Chinei pentru produsele de lux sfideaza criza

Desi China sufera de pe urma incetinirii cresterii economice, apetitul pentru produse de lux se mentine. Remy Martin, producatorul faimosului coniac Louis XIII, care se vinde la un pret mediu de 2500 euro sticla, este unul din castigatori.

Directorul Executiv Remy Martin, Patrick Piana, sustine ca vanzarile inregistrate de coniacul Remy Martin au inregistrat cresteri in Asia, unde "apetitul pentru produse de o calitate recunoscuta este foarte mare".

Cea mai mare crestere a vanzarilor, anul trecut, a fost inregistrata la segmentul reprezentat de branduri de lux, din gama "Extra Old". La nivel global, valoarea livrarilor de coniac de lux a crescut cu 16,9% in 2011, pana la 8,5 miliarde de dolari, potrivit Reuters

Desi analistii se intreaba cat timp cererea pentru produsele de lux in Asia va continua sa creasca, cel mai probabil bauturile fine vor fi in continuare la mare cautare, riscul sporind mai degraba la achizitiile importante, precum masinile de lux.

"Remy Cointreau are o perspectiva de crestere organica puternica, ce provine din cererea din China pentru coniac fin", a declarat Trevor Stirling, analist la firma de cercetare Bernstein.

Louis XIII, coniacul simbol

Coniacul Louis XIII dateaza din 1874, iar o mare parte a atractiei milionarilor chinezi pentru acest produs rar este data de procesul de productie complex, ce poate fi considerat aproape un ritual.

Remy Martin a declarat ca foloseste strugurii de cea mai buna calitate din regiunea Grande Champagne, iar cea mai "tanara" eau-de-vie (distilatul pe baza caruia se produce coniacul) din amestec are cel putin 40 de ani.

Numarul de cumparatori ai coniacului Louis XIII, precum si nivelul stocurilor de "eau-de-vie" a Remy Martin constituie niste secrete bine pazite ale companiei.

Aceia care doresc sa cumpere coniacurile editie limitata trebuie sa se inscrie pe liste de asteptare, asa cum se intampla si in cazul altor produse de lux.

Asia reprezinta 60% din vanzarile Remy Martin, iar piata cea mai importanta este China, unde se plaseaza pe locul 3, dupa Hennessy, de la Louis Vuitton Moet Hennessy.

#vanzari coniac China, #vanzari Louis XIII, #vanzari coniac Remy Martin, #vanzari bauturi lux , #Stiri Lifestyle