Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata


Bucurestenii comanda cel mai mult si mai des de mancare acasa si la birou, cheltuind in medie 50 lei pe o comanda zilnica, in timp ce clujenii, timisorenii si iesenii care comanda mancare online cheltuiesc in jur de 40 lei per comanda, potrivit foodpanda Romania, platforma de comenzi de mancare.

Si la nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucurestiul este lider, cea mai mare comanda plasata pe platforma ridicandu-se la 750 lei, acesta fiind urmat de Cluj cu o comanda maxima de 500 lei, Timisoara cu 450 lei si Iasi cu 230 lei.

Desi bucurestenii comanda cel mai mult si mai des de mancare, obiceiul de consum si preferintele culinare ale locuitorilor Capitalei sunt diferite de cele ale iesenilor, clujenilor si ale timisorenilor.

"Observam diferente de consum de la o zona la alta, insa cel mai evident este ca bucurestenii comanda de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viata alert, care stiu ca la birou au nevoie de o masa completa si hranitoare. Clujenii, timisorenii si iesenii sunt gurmanzi, le place sa descopere bucatarii noi si sa incerce feluri ce nu se regasesc in meniul lor obisnuit", a declarat Dan Macarie, country manager foodpanda Romania.

Majoritatea comenzilor, realizate in jurul pranzului

In Bucuresti, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, in jurul pranzului, intre orele 11:30-14:00, si constau in meniuri complete cu fel principal - pui sau porc, cu garnitura, salata si desert.

In Cluj, Timisoara si Iasi, celelalte orase in care foodpanda este prezenta, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara si constau in preparate care nu se gatesc de obicei acasa, varietati de finger food (care se poate manca direct cu mana), de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucatarie orientala.

In continuare, insa, Bucurestiul este cel mai activ oras in care foodpanda activeaza, cu 70% din comenzi, urmat de Cluj cu 14%, Timisoara cu 10% si Iasi - cel mai nou oras in care foodpanda s-a extins, cu 6% din comenzile totale in doar doua saptamani de la lansare.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1782 ori