Romantismul, o afacere de succes. Un francez ii invata pe romani sa faca declaratii de dragoste spectaculoase

Vineri, 14 Februarie 2014, ora 08:16
2331 citiri
Romantismul, o afacere de succes. Un francez ii invata pe romani sa faca declaratii de dragoste spectaculoase

Si romantismul poate aduce bani. O demonstreaza deja comerciantii de flori, ciocolata si cadouri, ale caror vanzari cresc de zeci de ori in aceasta perioada, in care se sarbatoresc Sfantul Valentin, Dragobetele, martisorul si Ziua Femeii.

Insa un francez a dus acest tip de business la un alt nivel: ii ajuta pe clientii sai sa isi exprime sentimentele in cele mai inedite moduri, ca de exemplu, in timpul unei calatorii in spatiu!

Si romanii incep sa prinda gustul romantismului "extrem", marturiseste Nicoloas Garreau, francezul care a infiintat agentia ApoteoSurprise. Anul trecut, sase cupluri din tara noastra "s-au iubit" dupa "scenariul" sau, a povestit Nicoloas Garreau, intr-un interviu acordat Business24 .

Cati romani ati avut clienti in trecut? Cat au cheltuit?

In 2013, am avut sase clienti din Romania. Patru dintre ei au cumparat pachetul "Say I love you in a limousine", pentru 490 de euro, in care a fost afisat mesajul pe Turnul Eiffel in timpul turului cu limuzina, noaptea, prin Paris. Un alt client a ales pachetul "Say I love you in Cinderella's carriage", pentru 1990 de euro, in caleasca Cenusaresei fiind si condurul magic, iar un alt client a preferat "Say I love you while showered by 1000 roses", care costa 5.990 de euro, pachet in care 1.000 de trandafiri cad din cer in timpul unei cine romantice pe Sena.

In opt ani de activitate, peste 1.200 de indragostiti au apelat la ApoteoSurprise pentru a-si declara spectaculos iubirea la Paris. Cate astfel de surprize ati facut in 2013?

Anul trecut am organizat circa 150 de surprize pentru indragostitii din lumea intreaga, care au ales Parisul ca sa-si uimeasca iubita..

Anul trecut, ati "organizat", pe 14 februarie, o cerere in casatorie in spatiu, la o altitudine de 34 de kilometri. Cum a fost?

Pachetul romantic "Say I love you in space" a fost pregatit pentru Valentine's Day, cand a fost prima cerere de casatorie din spatiu. Mesajul a fost transmis la 34 de kilometri altitudine, iar zborul a fost filmat in intregime. Domnisoara a primit cererea de casatorie intr-un decor de necrezut, cu planeta albastra in spate. A fost uimitor!

Cate evenimente veti organiza anul acesta?

In mod obisnuit, organizez trei sau patru astfel de evenimente pe saptamana, insa Valentine's Day este o ocazie speciala. Multi barbati aleg aceasta zi pentru cererea in casatorie. Anul acesta, am organizat aproape 10 astfel de evenimente!

Ne puteti spune ceva despre profitul de anul trecut?

Aceasta afacere este una de nisa, iar profitul este mic. Daca as fi vrut sa am venituri mai bune, ar fi trebuit sa lucrez in Formula 1.

"Making ladies cry" este o afacere pentru Dvs. V-ati gandit vreodata sa dezvoltati aceasta afacere? In caz ca da, cum?

Afacerea fiind una de nisa, este posibila doar in Paris. Aproape ca nu exista posibilitatea de a organiza astfel de evenimente in alta parte. Afacerea nu poate fi dezvoltata, deocamdata, doar cativa fiind destul de romantici sa se gandeasca la o astfel de "propunere" creativa si originala.

Nu ati devenit pilot dupa ce ati absolvit facultatea de aeronautica. Ati ales sa intrati in afaceri. Cum asa?

Studiile mele in aeronautica nu imi permit sa devin pilot, au fost studii de inginerie, iar inginerii nu piloteaza avioane. Eu voiam sa conduc o echipa de Formula 1. Dar, mai mult, doream sa creez propria mea companie, am vrut sa creez locuri de munca neobisnuite, cum ar fi cele prin care se "organizeaza" cereri in casatorie. Chiar am vrut sa ajut oamenii sa ajunga in Paris, sa-si uimeasca iubirea, ca in filmele romantice.

Mai mult decat atat, afacerea dvs. este una romantica, departe de ce isi imagineaza cineva ca poate face un absolvent al facultatii de aeronautica. Ati avut un model pentru aceasta afacere?

Acest tip de afacere nu exista nicaieri, nici in Franta, nici in alta parte. Asa ca nu am avut "sursa" pentru acest tip de afacere. Am avut nevoie de mai mult de doi ani pentru a lansa ApoteoSurprise. Obiectivul meu a fost sa ofer 30 de "pachete" romantice prin care cererile de casatori sa fie facute in Paris, ca intr-un vis.

#valentine day, #ziua indragostitilor, #Nicolas Garreau, #romania garreau , #Stiri Lifestyle