Doua zile de know-how si solutii pentru promotii, la Promotions Now 2014

Vineri, 14 Februarie 2014, ora 17:00
1333 citiri
Doua zile de know-how si solutii pentru promotii, la Promotions Now 2014

Smark KnowHow organizeaza a treia editie a Promotions Now 2014, cel mai cuprinzator eveniment de pe piata locala dedicat promotiilor, pe 6 si 7 martie, la UniCredit Tower.

Evenimentul va oferi profesionistilor din marketing, comunicare si implementare inspiratia si solutiile practice de eficientizare a promotiilor si concursurilor, de la strategie pana la executie. Editia 2014 va contine in premiera 3 segmente, pentru o radiografie completa a fenomenului: conferinta, workshop si competitie a celor mai bune promotii desfasurate in 2013 in Romania.Solutions Provider al evenimentului este AdProduction.

Evenimentul vine sa ofere know-how si solutii de la peste 30 de profesionisti, pe aceasta componenta devenita aproape obligatorie in mixul de marketing al ultimilor ani: de la concursurile organizate periodic la promotiile de anvergura.

Cele 2 zile vor analiza starea actuala a promotiilor locale si exemple internationale, canalele pe care sunt derulate si eficienta acestora, mecanismele si premiile, tehnologia folosita, dar si comunicarea si evaluarea rezultatelor.

Segmentul de conferinta al Promotions Now 2014 va acoperi doua jumatati de zi, pe 6 si 7 martie, fiind structurat pe 6 paneluri. Prima zi se va incheia cu un workshop aplicat, inceput in sala de conferinta si continuat in retail, iar segmentul de Awards va incheia cea de-a doua zi.

Principalele teme dezbatute

Privire de ansamblu: Intelegerea consumatorului si a trendurilor in promotii;

Implementare: Ce se poate intampla rau in fiecare etapa;

Comunicare: De la shopper marketing la tehnologii de integrat in campanii;

Canale: Eficientizarea promotiei in modern si traditional trade, online si HoReCa;

Best Practice: Studii de caz ale unora dintre cele mai bune promotii si concursuri din 2013;

Creatives' Pitch: Cel mai creativ si eficient premium mic.

Astfel, tematica evenimentului acopera promotiile cu castig instant, promotiile cu premii sau cu reduceri de pret, concursuri, activarii, campanii de retail, in-store, shopper marketing.

Evenimentul din acest an va include si un workshop sustinut de Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania) si Dan Burlacu, in prezent consultant Ascendis, cu o lunga experienta in implementarea de promotii in-store in cadrul FMCG Marketing & Distribution si in retail planning in industria de tutun, la BAT.

Pornind de la premisa ca promotiile nu se pot urmari printr-un excel, ci implica munca de teren si din partea oamenilor de marketing si al celor de implementare, cei 2 traineri si cei 20 de participanti la workshop vor realiza o radiografie a promotiilor in cadrul unei vizite la Carrefour Feeria, stabilind o serie de criterii pe baza carora eficienta unei campanii poate fi urmarita, dincolo de aspectele cele mai evidente.

#Promotions Now 2014, #promotii 2014 , #Timpul liber