Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Micul Paris al bijuteriilor de lux

Micul Paris al bijuteriilor de lux


Brandurile recunoscute pentru accesoriile exclusiviste au intrat in forta pe piata romaneasca, astfel incat nu mai esti nevoita sa pleci pana la Paris sau Geneva pentru cerceii perfecti sau bratara mult visata.

Bucurestiul, in mod deosebit, a atras atentia investitorilor: poti cumpara oricand bijuterii Swarovski, Cellini sau Roberto Jewellery.

Cellini si Swarovski

Cele doua lanturi de magazine sunt operate de Sodo Migliori Romania si raman cele mai cunoscute pe acest segment. Anul 2012, insa, a inceput prost pentru companie, care a fost nevoita sa inchida cele doua magazine Cellini si Swarovski din zona Universitatii, simboluri ale luxului in centrul Bucurestiului.

Singurul magazin stradal a ramas cel din Calea Victoriei, insa veti gasi aceste branduri si in nenumarate centre comerciale, lantul detinand 14 unitati: 11 Cellini si trei Swarovski.

Conform ultimelor date disponibile, profitul Sodo Migliori a fost de 0,3 milioane de euro, in 2009, venit din vanzari de 20,8 milioane de euro.

Roberto Jewellery

In acelasi timp cu inchiderea magazinelor Cellini si Swarovski, la sfarsitul lunii trecute, a fost anuntata intrarea pe piata a Roberto Jewellery. Compania a investit 500.000 de euro in deschiderea primului magazin din Romania, afalt in apropierea parcului Herastrau.

In decursul acestui an, Roberto Jewellery va mai deschide doua magazine, in Sinaia si Mamaia. Compania vinde bijuterii cu pietre pretioase, dar si ceasuri si stilouri de lux. Cea mai scumpa bijuterie pe care o puteti gasi la Roberto este un colier din aur alb cu safire si diamante.

Pandora

Tot nou intrati pe piata romaneasca sunt si cei de la Pandora, care au deschis in septembrie primul magazin, in AFI Palace Cotroceni, cu o investitie de 300.000 de euro. Romania s-a alaturat astfel celor 55 de tari in care este prezenta compania daneza, infiintata acum aproape 30 de ani.

Pandora se deosebeste de concurenta prin bijuteriile extrem de mici si delicate. Compania a adus in Romania bijuterii cu preturile cuprinse intre 14 si 4.500 de euro si se asteapta ca un client sa cumpere, in medie, de 100 de euro la fiecare vizita.

Helvetansa

Cunoscute in special pentru ceasurile de lux, magazinele Helvetansa sunt printre cele mai puternice si pe segmentul bijuteriilor. Compania a intrat in Romania in 2009 si a ajuns sa detina trei magazine stradale. In 2010, vanzarile Helvetansa s-au ridicat la 3,2 milioane de euro, obtinute din bijuterii, ceasuri si accesorii marcile Piaget, Cartier si Dior.

B&B Collection

Cel mai mare vanzator roman de bijuterii din punct de vedere al cifrei de afaceri este B&B Collection, companie care are peste 100 de magazine in Romania si care a avut vanzari de 36,4 milioane de euro, in 2010.

Compania opereaza magazinele magazine Kultho, Be in Time, Splend'or si B&B Collection, unde puteti gasi bijuteiri Rosato, Versace, Breil sau Giorgio Visconti.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3653 ori